ابن قاسم: تمامی ناکامی‌های استقلال در بازی دیروز جبران شد/قضاوت فغانی عالی بود

سرپرست فولاد خوزستان گفت: با توجه به برد دیروز استقلال در بازی با ما همه ناکامی‌های تیم استقلال در لیگ آسیا و بازی های داخلی به فراموشی سپرده شد.

 ابن قاسم، سرپرست تیم فولاد خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما به واقع دیروز فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و سهم ما باخت نبود و فوتبال روی غمناک خود را به ما نشان داد.
 
 وی در ادامه افزود: استقلال در بازی دیروز از چند لایه دفاعی تشکیل شده بود و عبور از این لایه ها بسیار مشکل بود ولی خوشبختانه بازیکنان تیم ما از این لایه‌ها گذشتند ولی متاسفانه موفق به گل زنی نشده‌اند.
 
 ابن قاسم ادامه داد: در واقع تمام ناکامی‌های اخیر استقلال در جام باشگاه های آسیا و مسابقات لیگ برتر در بازی با ما جبران شد.
 
سرپرست فولاد خوزستان  عامل بد شانسی را اصلی ترین دلیل باخت فولاد خوزستان بر شمرد و عنوان کرد: به طور قطع دیروز روز ما نبود و در یک بازی که ما از هر لحاظ بر حریف مسلط بودیم بازی را واگذار کردیم اما با مواجه شدن با عاملی به نام "بدشانسی" نتوانستیم با برد از زمین خارج شویم و شرمنده هواداران شدیم.
 
وی در مورد اینکه تیم فولاد قهرمان می‌شود یا نه؟ تصریح کرد: ما در بازی گذشته شرمنده هواداران پرشور اهوازی شویم ولی ما هنوز شرایط قهرمانی در لیگ برتر را داریم و هواداران نگران نباشند به طور حتم با پیروزی مقابل تیم گسترش فولاد و توجه به نتیجه بازی نفت-سپاهان قهرمانی را کسب می‌کنیم.
 
ابن قاسم در خصوص قضاوت داوران در بازی دیروز گفت: قضاوت "فغانی" عالی بود و سوت‌ها به درستی ذکرشده و اخراج‌ها هم درست بود البته معتقدم "آندوا" باید زودنتر اخراج شود. وی در کل از قضاوت داوران راضی بود.
 
سرپرست فولاد خوزستان در صدر تیم گسترش فولاد هم تاکید کرد: درواقع تیم گسترش فولاد تبریز تیم خوبی است که در هفته‌های اخیر خوب کار کرده است شما به نتایج دیروزش نگاه نکنید. دیروز روز خوب تیم گسترش نبود فراموش نکنید روز خوب ما هم نبود بعضی اوقات تیمی یک ماه خوب کار می‌کند و یک روز خوب ظاهر نمی‌شود و این نکته به طبیعت فوتبال برمی‌گردد.
 
ابن قاسم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم پرشور خوزستان امسال شاهد قهرمانی فولاد باشند تا در سال جدید بهترین عیدی به این سرمایه‌های تمام ناشدنی فوتبال داده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فغانی ، دیروز ، برد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار