رييس اداره حقوقي، ارزيابي خسارات اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي خبر داد:

تعيين تكليف 204 "پرونده حقوقي" در سال 92

رييس اداره حقوقي، ارزيابي خسارات و واگذاري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از تعيين تكليف 204 پرونده حقوقي در سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محمد ايران نژاد با اعلام اين خبر گفت: در سال 92 طبق برنامه پيش بيني شده ابلاغي سازمان ملي زمين و مسكن مقرر بوده تعداد 150 پرونده حقوقي تعيين تكليف شود كه با پيگير هاي همكاران اداره حقوقي 204 پرونده حقوقي توسط اين اداره رسيدگي شده است كه اين بدين معنا مي باشد كه بيش از 30 درصد از برنامه جلوتر هستيم و با همكاري بانك زمين اين اداره كل، كل پرونده هاي موصوف ثبت و مستند سازي شده است.

وي افزود: از پرونده هاي مذكور 70 فقره نياز به اجرا داشته است كه هم اكنون و در آينده نزديك در خصوص اجرا با حضور مقام قضايي اقدام مي شود، همچنين 30 فقره از تصرفات اشخاص كه در كمربندي فضاي سبز در جنوب شهر قرار دارد رأي قطعي صادر و اجرائيه نيز صادر شده است كه در امسال با همكاري حفاظت اراضي و شهرداري منطقه 9 مشهد نسبت به اجراي آن اقدام خواهد شد.

ايران نژاد بيان داشت: همچنين در سال گذشته از آرائ صادره 50 هكتار با حضور مقام قضايي و ضابطين دادگستري و حفاظت اراضي باز پس گرفته شده و در بانك زمين نيز ثبت شده است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اين مهم با برگزاري منظم جلسات دادگاه و با همكاري و مساعدت دستگاه قضايي تا تعيين تكليف تمام پرونده‌ها در حال پيگيري است و انشاء الله در سال جديد اين روندكاري با جديت بيشتر پيگيري خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار