ناکام ماندن تلاش يک گروه مسلح برای نفوذ به منطقه يرموک/100 کشته در درگیری‌های داعش و جبهه النصره در شرق سوریه

نیروهای ارتش سوریه، تلاش یک گروه مسلح را برای نفوذ از منطقه «یادوده» به منطقه یرموک در درعا ناکام گذاشتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه، تلاش یک گروه مسلح را برای نفوذ از منطقه «یادوده» به منطقه یرموک در درعا ناکام گذاشتند و بر اثر این عملیات یک نفر از اعضای این گروه زخمی شد و دو تن دیگر کشته شدند.

همچنین از سوی دیگر  شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، حدود 100 فرد مسلح در درگیری‌های بوکمال در استان دیرالزور بین گروه داعش و جبهه النصره به هلاکت رسیدند. 

 در تصاویر پخش شده از کشته های این درگیری ها، تعداد زیادی جسد روی زمین دیده می شود که برخی از آن‌ها به شکل هولناکی کشته شده اند. 

در گزارش "حسین ملاح" در این باره با اشاره به این که کشته های درگیری ها بین داعش و جبهه النصره در همه جای بوکمال دیده می شود آمده است: حدود 100 تن از افراد دو طرف در یکی از شدیدترین درگیری هایی که در این شهر به وقوع پیوست کشته شدند. داعش در اولین ساعات درگیری بوکمال را تحت سیطره خود گرفت. 

در ادامه گزارش آمده است: داعش همزمان با تجمع در نزدیک بوکمال، بیانیه ای صادر کرد و در آن به کسانی که آن‌ها را خوارج یا همان جبهه النصره، نامید هشدار داد به دیرالزور بازگردند. بر همین اساس مناطق مختلف دیرالزور شاهد درگیری های خونین بود و داعش در برخی از این مناطق پیشروی هایی  به دست آورد. 

گزارشگر ادامه داد: داعش همچنین پس از درگیری‌های شدید با جبهه النصره روستای طیارنه را تحت سیطره خود در آورد. طرفین همزمان با درگیری‌های شدید، اتهاماتی علیه یکدیگر مطرح و یکدیگر را به ارتکاب جنایات متهم کردند. در همین حال تصاویری در اینترنت منتشر شده است که گفته می شود متعلق به یک گور دسته جمعی افراد مسلح است که داعش آن‌ها را در جفره در دیرالزور اعدام کرده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار