ساري/

نیاز اعتبار 285 میلیاردی برای طرح های نیمه‌کاره آبرسانی غرب مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران از وجود 24 پروژه نیمه کاره آبرسانی در شهرهای عباس‌آباد، تنکابن و رامسر خبر داد و گفت: برای اجرایی این پروژه‌ها 285 میلیارد و 200 میلیون ریال نیاز است.

ذبیح‌الله ذاکری درگفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در بازدید از پروژه‌های آبرسانی غرب مازندران از وجود 24 پروژه نیمه کاره آبرسانی در شهرهای عباس‌آباد، تنکابن و رامسر خبر داد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل حفر و تجهیز 6 حلقه چاه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، 6 پروژه احداث خط انتقال به طول 36 هزار و 600 متر در اقطار 700 الی 200 میلیمتر با پیشرفت فیزیکی 40 درصد، احداث یک باب منبع هوایی 200 متر مکعبی، احداث چهار باب مخزن به حجم 16 هزار و 400 مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ، اجرای سه پروژه شبکه توزیع و احداث مدول اول سیستم ارتقای کیفی آب شهر کلارآباد با پیشرفت فیزیکی 100 درصد است.

ذاکری با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 285 میلیارد و 200 میلیون ریال نیاز است، یادآور شد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه و شبکه توزیع کرات کتی، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث پل کابلی کلارآباد، احداث مخزن ذخیره 10 هزار متر مکعبی تنکابن، حفر و تجهیز یک حلقه چاه نشتارود، مخزن بتنی یک هزار متر مکعبی کتالم و اجرای سیستم ارتقا کیفی آب شهر کلارآباد از پروژه‌هایی بوده که به اتمام رسیده است.

وی بر افزایش کیفیت آب و حساسیت در بخش تامین و توزیع آب آشامیدنی تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه بارش باران نسبت به سال گذشته کمتر شده است باید نسبت به ایجاد منابع پایدار تامین آب تلاش بیشتری صورت گیرد تا در تابستان شاهد کمترین تنش آبی باشیم./ب


برچسب ها: نیاز ، غرب ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.