بیش از یکصد و بیست و سه هزار متر مربع طرح عمرانی با مشارکت خیّرین در حال ساخت است

دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم از در حال ساخت بودن بیش از یکصد و بیست و سه هزار متر مربع فضای فیزیکی با مشارکت خیّرین در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم دکتر امید با اعلام این خبر ضمن ابراز رضایت از روند رو به رشد مشارکت خیّرین و واقفین آموزش عالی در توسعه زیرساختهای آموزش عالی، خواستار توجه بیش از پیش دانشگاه‌ها به این حوزه و اهتمام بیشتر برای بهره‌مندی از حمایتهای خیّرین و واقفین در راستای نیل به پیشرفت و اقتدار روز افزون علمی کشور شد. 

معاون اداری، مالی وزارت علوم تجربه و دستاورد برخی از دانشگاه‌ها را در زمینه استفاده از ظرفیتهای خیّرین و واقفین، دیرینه و درخشان دانست اما کلیت آموزش عالی کشور را در حوزه جذب مشارکتهای خیّرین و واقفین، در ابتدای راه معرفی کرد. 

رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی طرحهای عمرانی خیّرین عنوان کرد: بر اساس اطلاعاتی که توسط دانشگاه‌ها در سامانه اطلاعات کمیته خیّرین ثبت شده است هم اکنون تعداد ۳۶ طرح عمرانی با زیربنایی بالغ بر ۱۲۳۱۹۰ متر مربع با مشارکت خیّرین در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در حال ساخت است. 

دکتر امید در ادامه عنوان کرد: از این تعداد طرح عمرانی خیّرساز، ۱۷ طرح به مساحت ۵۷۳۲۰ متر مربع دارای کاربری آموزشی، ۱۵ طرح عمرانی با مساحت ۵۰۳۲۰ متر مربع با کاربری خدمات رفاهی دانشجویی و ۴ طرح کمک آموزشی به مساحت ۱۵۵۵۰ متر مربع می‌باشد. 

دکتر امید در پایان ضمن تشکر از حمایتهای خیّرین و واقفین آموزش عالی از عموم افراد علاقه‌مند برای حضور و مشارکت در توسعه آموزش عالی و سهیم شدن در پیشرفت و اقتدار علمی کشور دعوت کرد و سرمایه گذاری در حوزه آموزش عالی را اقدامی خداپسندانه و ماندگار دانست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.