تجاوز به دختر مسیحی سوری توسط شورشیان النصره ،مقابل دیدگان پدر و مادرش!

یک دختر مسیحی در سوریه تا حد مرگ مورد تجاوزدسته جمعی و شکنجه شورشیان «جبهه النصره» وابسته به القاعده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، به گفته یک منبع پزشکی در بیمارستان مرکزی شهر الحسكة،زمانی که این دختر توسط خانواده اش و کشیش شهر به بیمارستان منتقل شد،دچار خونریزی شدید بر اثر ضرب و شتم و تجاوز بود و همچنین پدر این دختر هم  بر اثر شدت شکنجه جان خود را از دست داده است.

یک سایت خبری مسیحی در این مورد می نویسد :" فریاد های  این دختر مسیحی که به سختی به گوش میرسید و فقط صدای دختر جوان را پدر و مادر او میشنیدند که در مقابل دیدگان آنها دخترشان را مورد تجاوز قرار میدادند در حالیکه به سربازان القاعده التماس میکردند ،اما صدای آنها از دیوار خانه عبور نمیکرد.

 مسیحیان در سوریه توسط گروههای وابسته به القاعده تحت آزار و اذیت شدید هستند،آنها را به قتل میرسانند،از خانه و کاشانه شان آواره میکنند.از یک طرف گروه تروریستی «جبهه النصره» و از طرف دیگر گروه  داعش به آزار و اذیت این جماعت دست می زنند. در گزارشی دیگر نیز شاهد مصلوب شدن یک مسیحی بودیم   که پس از به رگبار کشیدن اورا  اورا به صلیب کشیده اند .

گروههای وابسته به القاعده با سوء استفاده از جنگ داخلی در سوریه با نفوذ در بین مخالفان بشار اسد خسارت های جبران ناپذیری را از لحاظ اجتماعی به سوریه وارد کرده اند و به تخریب قبرستان مسیحیان اقدام می کنند.

به گزارش یک خبرگزاری وابسته به مسیحیان چنین تهدید و ضرب و شتم هایی باعث خروج دسته دسته مسیحیان سوریه  از تمام نقاط کشور شده است،این جامعه ۲۰۰۰ ساله که برخی از آنان هنوز به زبان آرامی(زبانی که عیسی مسیح به آن سخن میگفت) تکلم میکنند را رو به انقراض کشانده است.

این سایت خبری با اشاره به این جنایات می نویسد :" این جنایات علیه مسیحیان سوریه باید موجب بیداری وجدان جوامع بین المللی شود،جای تعجب است که هیچ یک از نهاد های بین المللی نسبت به اینگونه فجایع واکنش نشان نمیدهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.