حجت الاسلام رئیسی در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی:

بنای ما حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است

معاون اول قوه قضائیه در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: اگر مرزبانی و نظارت در بخش‌های مختلف تقویت شود و فعالیت بانک‌ها، موسسات و همه بخش‌های اقتصادی تحت کنترل و نظارت باشد، امنیت اقتصادی در کشور شکل می گیرد و بسترهای لازم برای فعالیت سالم اقتصادی فراهم خواهد شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی بر لزوم انضباط اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر مرزبانی و نظارت در بخش‌های مختلف تقویت شود و فعالیت بانکها، موسسات و همه بخش‌های اقتصادی تحت کنترل و نظارت باشد، امنیت اقتصادی در کشور شکل می گیرد و بسترهای لازم برای فعالیت سالم اقتصادی فراهم خواهد شد.

معاون اول قوه قضائیه همچنین خواستار اصلاح نظام بانکی و فرایندهای اقتصادی کشور شد و افزود: تا وقتی ارتباطات و فرایندها شفاف نباشد و چارچوب و انضباط بر بخش های اقتصادی حاکم نشود، مشکلات و زمینه های تخلف از بین نخواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه بنای ما حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است،گفت: گاهی عده ای با زد و بند و سوء استفاده، فضای اقتصادی و سرمایه گذاری کشور را آلوده می کنند که باید با آنان برخورد شود تا راه برای کسانی که در پی فعالیت سالم هستند باز شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مبارزه ، مفاسد ، اقتصادی ، رئیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار