رئیسی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنوز زمان دقیقی برای افزایش "قیمت بنزین" تعیین نشده/ نرخ بنزین چهارشنبه یا پنجشنبه اعلام می‌شود

رییس سندیکای جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: تعیین قیمت سوخت از طریق ستاد سوخت اعلام می‌شود و ما نمی‌توانیم با شایعاتی که از طریق برخی از مسئولان به برخی از رسانه‌ها اعلام می‌شود این قیمت بنزین را در نظر بگیریم.

ناصر رئیسی‌فرد، رییس سندیکای جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه برخی از شایعات باعث شده که برداشت‌های مختلف در خصوص نرخ بنزین از طریق رسانه‌ها اعلام شود، گفت: هنوز قیمت دقیق از سوی مسئولان اعلام نشده و ما آماده دریافت اطلاعات از طریق ستاد سوخت هستیم.
 
وی گفت: ازدحام جمعیت در جایگاه‌های سوخت در روزهای 30 و 31 فروردین به دلیل اعلام نکردن نرخ بنزین بیشتر بوده اما از دیروز تقریباً به حالت عادی برگشته و تا به این لحظه تراکم جمعیت بر جایگاه‌ها گزارش نشده است.
 
رییس سندیکای جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: طبق گفته‌های رییس‌جمهور همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، نرخ بنزین افزایش خواهد یافت. به احتمال زیاد روز چهارشنبه‌ یا پنج‌شنبه قیمت بنزین از طریق دولت اعلام شود.
 
وی با اشاره به اینکه تک نرخی کردن بنزین قاچاق سوخت را در کشور ریشه‌کن می‌کند، اظهار داشت: اکثر جایگاه‌داران و مسئولان تأکید بر این دارند که تک نرخی کردن بنزین زمینه ساز اجرای عدالت را در کشور فراهم می‌کند.
 
وی تأکید کرد: قیمت CNG باید پایین‌تر از قیمت بنزین باشد و تا به امروز هم که پیشنهاد 35 درصدی در این خصوص ارائه شده است و ما منتظر اعلام نهایی قیمت CNG و انواع فرآورده‌های سوختی از طرف مسئولان هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جایگاه داران ، سوخت ، نفت ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار