برترین نرم افزارهای امنیتی دنیا چیست؟

پایگاه اینترنتی معتبر AV-Comparative.org که یکی از فعال ترین وب سایت های دنیا در زمینه ی تست نرم افزارهای امنیتی مختلف است، اقدام به بررسی و امیتاز دهی به نرم افزارهای مختلف امنیتی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در این میان کاسپرسکی همواره جز برترین ها بوده است، و همواره توانسته در تمامی آزمون ها بالاترین امتیازات را بدست آورد، به طوری که در آخرین بررسی این وب سایت که مربوط به ماه مارچ است، کسپرسکی در بخش File Detection Test توانست نشان +Advaned را بدست آورد.

عوامل مختلفی در این انتخاب سهیم هستند، به عنوان مثال یکی از اصلی ترین عوامل کسب این مقام بروزرسانی رسانی بسیار سریع آنتی ویروس های کسپرسکی می باشد، به طوری که هر یک ساعت یک بار به صورت خودکار آپدیت شده و در هر به روز رسانی تعداد 15 هزار ویروس جدید به بانک اطلاعاتی آن  افزوده می شود، این مسئله موجب می شود که احتمال حمله جدیدترین ویروس ها به سیستم و دیتاهای کاربر به حداقل برسد.

همچنین این قابلیت نیز وجود دارد که در صورتی که ویروس یا بدافزار توسط برنامه شناسایی نشد، توسط کاربر به سرور مرکزی کسپرسکی گزارش شود تا این ویروس نیز به دیتا بیس سرورهای بروزرسانی محصولات کسپرسکی اضافه گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دیسنا
۲۳:۴۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
http://www.disna.ir/post/4106
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
بی خیال . کسپر به گرد پای ترند میکرو و سیمنتک هم نمیرسه . اینرو همه میدونن .

راستی ی خبر بزنید و پاسخ بدین که چرا در 4 سال اخیر بیش از 100 توزیع کننده و نماینده ریسلر با کسپرسکی ارتباطشون رو قطع کردن !!!
آخرین اخبار