سیامک مره صدق در دانشگاه شهید بهشتی:

به لطف و پیگیری های رهبر معظم انقلاب مشکلات ما حل شده است

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نشست "حقوق اقلیت‌ها در ایران" که ظهر امروز در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،اظهار داشت: به لطف رهبر معظم جمهوری اسلامی با پیگیری‌ها و دید مثبت ایشان،مشکلات ما رو به بهبودی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛"سیامک مره صدق "در نشست "حقوق اقلیت‌ها در ایران" که ظهر امروز در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،اظهار داشت: ما از دیدگاه عمل‌گرایانه به قضیه نگاه می‌کنیم ،مسئله قانون ارث مصوبه زمان پهلوی اول است،در سال 1310 در اسناد مجلس هم شکایت‌های مختلفی به نمایندگان مطرح می‌شد طبق قانون عملا کافر از مسلمان ارث نمی‌برد در خصوص مسئله دیه و قصاص در چندسال گذشته 3 یا 4 مورد قتل داشته‌ایم که عامرانه بوده و افراد یک یهودی را کشتند که با یک دیه و 10سال زندان تمام شد.  

وی افزود:وضعیت ما نسبت به قبل انقلاب بهتر شده به همه چیز باید نسبی نگاه کرد .دستاورد انقلاب که رهبر انقلاب بیانیه ای را صادر کردند و دیه ارث و شهادت و غیره را مطرح شده که در چهارچوبی که زندگی می‌کنیم شرایط برابر را ایجاد کند،به سمت مثبت در حرکتیم.   

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد:به لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیگیری‌ها و دید مثبت ایشان،مشکلاتمان حل شده ما در ایران خیلی از مسائلمان رو به بهبودی است.  

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:تعطیلی روز "شنبه" برای ما مسئله اساسی و مقدسی است که این مشکل حل شده و این نشان می‌دهد،قوانین همچنان به طرف مثبت حرکت می‌کند.  

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: مثبت ، انقلاب ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار