نمایش "کلوچه دارچینی" سه نوبت در روز اجرا می شود

نمایش "کلوچه دارچینی" به کارگردانی مریم کاظمی با استقبال گسترده خانواده ها و مدارس و مهدهای کودک در مرکز تولیدتئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ، هر روز در سه نوبت اجرا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ این نمایش شاد و موزیکال تا 20 اردیبهشت در دو اجرای صبح خود میزبان مدارس و مهدهای کودک خواهد بود و بعد از ظهرها نیز در ساعت 18 برای عموم مخاطبان روی صحنه می رود.

کلوچه دارچینی نوشته دیوید وود که ترجمه آن را سید حسین فدایی حسین انجام داده، ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده را در یک آشپزخانه به نمایش می گذارد. این کلوچه دارچینی با ساکنان کابینت دوست می شود و در ضمن مبارزه با موش ، می تواند دارویی برای سلامتی کوکوی ساعت پیدا کند.

در این نمایش حسین محب اهری ، جواد زیتونی ، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی ، مهراد زمانی ، مریم الهامیان، حسام کلانتری ، حسین صفا،شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می کنند.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدیزاده ، موسیقی را فرید نوایی ، طراحی و ساخت عروسک را سهیلا باجلان، طراحی گریم و کلاه گیس را افسانه قلی زاده ، طراحی لباس را زهرا بداغ آبادی و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی و عکس را سیامک زمردی مطلق برعهده دارند. در گروه کارگردانی نیز مهراد زمانی ، مریم الهامیان ، بهروزمهرعلیان،مهری کشوری،حسین صفا،نادر حسن دوست،محمدرضا خادمی و عماد جاویدپور همکاری دارند.

کلیه مدارس و مهدهای کودک می توانند از طریق شماره تلفن 09357408597 نسبت به هماهنگی اجرا و رزرو بلیط اقدام کنند.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، کلوچه ، دارچینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار