مدودف: تصميم روسيه در مورد کريمه به جلوگيری از خونريزی در منطقه کمک کرد

نخست وزیر روسیه روز جمعه اعلام کرد تصمیم این کشور در مورد کریمه امکان جلوگیری از تلفات سنگین و اتفاقاتی مشابه حوادث شرق اوکراین را فراهم آورد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری ایتارتاس، "دمیتری مدودف" این اظهارات را در جمع کارگران کارخانه کشتی‌سازی در شهر خاباروفسک بیان کرد.

یکی از ساکنان منطقه خودمختار کریمه که چندین سال در این کارخانه کشتی‌سازی مشغول به کار بوده است، در گفتگو با نخست وزیر روسیه گفت: می‌خواهم از دولت روسیه و از ملت این کشور برای حمایت از کریمه، قدردانی کنم. اگر حضور روسیه در کریمه نبود، تحولات در منطقه دونتسک هزاران کشته بر جا می‌گذاشت.

ساکنان کریمه همچنین از مدودف در مورد حمایت دولت روسیه از شرکت کشتی‌سازی "مور" پرسیدند. کشتی‌سازی‌های خاباروفسک و مور دو شرکت رقیب محسوب می‌شوند.

مدودف در این باره گفت: تبادلات بین دو کشتی‌سازی خاباروفسک و مور مفید خواهد بود. رقابت میان این دو کشتی‌سازی سبب می‌شود هر دو برای بهبود فعالیت‌های خود بیشتر تلاش کنند.
 
مدودف تصریح کرد: خوب است که به تازگی شرکتی قوی در روسیه نمایان شده است که در زمینه مشابه با شرکت روسی مور فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار