قریبی در نشست خبری تحویل جایزه "باروت خیس":

باروت خیس پیام انزجار دانشجویان در برابر رفتار دیپلمات‌های غربی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: گاهی رفتارهای عده‌ای از دیپلمات‌های غربی و دولت‌های خارجی ما را ملزم به عکس‌العمل‌هایی می‌کند تا پیام انزجارمان به آنها برسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "وحید قریبی" مسئول بسبیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نشست خبری تحویل جایزه "باروت خیس" به سفارت‌خانه‌های اتریش و یونان توسط نمایندگان دانشجویی، که عصر امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تمایل قلبی دارد که با محبت و رفعت اسلامی با جهانیان صحبت کند، گفت: گاهی رفتارهای عده‌ای از دیپلمات‌های غربی و دول خارجی ما را ملزم به عکس‌العمل‌هایی می‌کند که پیام انزجار ما را به آنها برساند.
 
وی با اشاره به سفر هیئت‌های پارلمانی به ایران اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر که به بهانه بهبود مناسبات جمهوری اسلامی وارد ایران می‌شوند و دیدارهای پنهانی با فتنه‌گران می‌کنند از نظر ما سوخته هستند و آنها خودشان نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند. 

مسئول بسیج دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: مهم‌ترین میزان مرزبندی در شاخص‌های دانشجویان عدم تغییر در عملکرد افراد و نفرت از شخصیت‌های خارجی است که همواره وجود داشته و هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد. 

قریبی اضافه کرد: چهره فریبکارانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ماهیت دروغین ادعاهای آْنان را آشکار کرد و آنها باید باروت خیس را به عنوان هدیه‌ای از طرف دانشجویان در قبال طبعات کار خود بپذیرند. 

وی اظهار داشت: سفارت‌خانه‌ها نباید از حسن ظن جمهوری اسلامی سوء استفاده کنند و به بهانه تعاملات با ایران دهن کجی نکنند.

مسئول بسیج دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس درباره تندیس باروت خیس تصریح کرد: این تندیس شامل سمعک و عینک بوده و برای کسانی است که نمی‌شوند ‌و نمی‌بینند. 

قریبی خطاب به مسئولان و دیپلمات‌های خارجی (کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ) خاطر نشان کرد: چشم‌ها و گوش‌های خودتان را باز کنید و واقعیت‌های کشورمان، پیشرفت‌ها عملکرد دیپلمات‌ها و پیام‌های دوستی دولت ما را ببینید. 

گفتنی است؛ تندیس باروت خیس سال گذشته در اردوی راهیان نور رونمایی شد و توسط مادر شهید تحریری به میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا اهدا شد. 

انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: مدرس ، تربیت ، طبعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار