عضو شورای شهر تهران در منطقه 8:

شورایاران نماد مشارکت مردمی هستند

نشست شورایاران شرق تهران با حضور شهردار منطقه و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در این جلسه پرویز سروری با اشاره به نقش و اهمیت شورایاری هاگفت: مشارکت فعالانه مردم در اداره شهر مهمترین هدف مجموعه مدیریت شهری است که در این راستا شورایاری های محلات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و می توان گفت که شورایاری ها نماد مشارکت مردمی به شمار می روند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیت و دلسوزی شورایاران گفت: ارتباط شهروندان با شهرداری منطقه از طریق شورایاران محلات صورت می‌گیرد و باید این ارتباط تنگاتنگ، و در جهت حل معضلات شهروندان منطقه باشد.

سروری بیان اینکه شورایاران بدون هیچ چشم‌داشتی در محله‌های شهر به فعالیت می‌پردازند و ارتباط تنگاتنگی با مردم و مسوولان دارند؛ اظهار داشت: مشکلات و موضوعات محله باید از درون محلات و با جدیت و همکاری تنگاتنگ شورایاران و مدیران محلی و با هماهنگی مدیران شهری صورت گیرد.

وی با اشاره به موضوع امنیت در ناحیه 3 این منطقه  افزود: موضوع امنیت در این ناحیه از جمله موضوعاتی است که باید توجه ویژه به آن شود، بر این اساس بر آن هستیم؛ تا به طور ویژه بحث امنیت محلات را بررسی کنیم.

همچنین  دکتر طلوعی در ادامه این نشست، با اشاره به اینکه حضور اعضای شورای اسلامی در منطقه مایه افتخار و مباهات است: اظهار داشت: بدون شک حضور این عزیزان توفیق خدمت رسانی به شهروندان فهیم منطقه را دوچندان می‌کند.

شهردار منطقه 8 با اشاره به تصویب سند چشم انداز محلات گفت: این برنامه 5 ساله برای حل مشکلات شهروندان، در هر یک از محلات با همکاری و همیاری با دیگر نهادهای اداری منطقه اجرا می‌شود و دبیران شورایاری‌ها نیز با ایجاد روحیه مشارکت پذیری‌، نقش تاثیرگذاری را در این خصوص بر عهده دارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان اظهار داشت: ارتباط مستمر و سازنده با شورایاران و افزایش تعاملات با آنان موجب شناسایی مشکلات و تسریع در انجام امور و ارتقای کیفیت خدمات می‌شود.

دکتر طلوعی اظهارداشت: شورایاران به عنوان کانالهای ارتباطی شهرداری با شهروندان از قابلیتهای بالایی برای ارتقای مشارکت مدیریت شهری با مردم برخوردارند که می‌بایست با آنها کمال همکاری و تعامل را داشت.

بنا براین گزارش، در این دیدار دبیران شورایاری محلات شرق تهران، به معضلات و مشکلات عمده منطقه اشاره کرده و خواستار توجه بیشتری به این منطقه شدند.

همچنین سروری در این جلسه از خدمات شایسته دکتر طلوعی که با همت مضاعف و ایجاد تعامل دو سویه با مدیریت شهری توانستند گامهای موثری در پیشبرد اهداف شهرداری بردارند؛ قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار