اهواز/

فقر زدایی، می تواند ایجاد ثروت نماید

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تدوین سیاست های کلی فقرزدایی در کشور، گفت: برنامه های رفاهی و فقرزدایی می تواند برای کشور ایجاد ثروت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، احمد میدری در نشستی خبری در اهواز اظهارکرد: باید به مسئله فقر و آسیب های موجود در جامعه به عنوان فرصتی که می تواند تحولی در جامعه ایجاد کند، نگاه کنیم.

وی افزود: برنامه های رفاهی و فقرزدایی بنا به شرایط استان ها و شهرها طراحی می شوند و در این طرح نوع فقر و میزان گستره آن شناسایی خواهد شد.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: این درست است که یارانه حق همه ایرانی هاست، ولی این واقعیت را باید پذیرفت که یارانه باید به افراد مسحق تر داده شود.

میدری با بیان اینکه سال گذشته به 50 میلیون نفر به ارزش 1600 میلیارد تومان سبد کالا داده شد، افزود: در توزیع سبد کالا بسیاری هم بودند که می گفتند به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی و بهزیستی سبد کالا داده نشد و این نوعی احساس تبعیض بین مردم ایجاد کرد.

وی اظهارکرد: اگر این وظیفه بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شود، پیشنهاد ما دریافت سبد کالا از سوی جامعه آسیب پذیر و کسانی است که از حداقل های زندگی برخوردار نیستند./س

برچسب ها: فقرزدایی ، رفاه ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.