مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه15 خبرداد

استقرار غرفه‌های بازیافت در جنوب شرق پایتخت/ آماده باش اکیپ‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک درمنطقه 15

محمدرضا دقیقی، از استقرار غرفه‌های بازیافت و آماده باش اکیپ‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک در این منطقه خبر داد.

محمدرضا دقیقی، مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح استقرار غرفه‌های بازیافت و آماده‌باش اکیپ‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک در محلات 20گانه و نواحی 8گانه منطقه15 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان سال 93 در دست اجرا است.

دقیقی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره بازیافت شهرداری منطقه15 با حضور در محلات 20گانه این منطقه اقدام به جع‌آوری پسماندهای خشک خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: استقرار غرفه‌های اطلاع‌رسانی، مسابقه، جشنواره و نمایش تئاترهای بازیافت در محلات 20گانه منطقه15، توزیع اقلام آموزشی‌، بروشور‌، سی‌دی پکیج‌های بازیافت از اقدامات اجرایی انی طرح است.

دقیقی خاطرنشان کرد: آماده باش اکیپ‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک از جمله کتاب‌های باطله و برگه‌های باطله در محلات 20گانه منطقه15، توزیع مخازن 60و120 لیتری بازیافت و کیسه‌های بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه15 است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریخان محمدی
۱۰:۴۵ ۱۱ تير ۱۳۹۳
با عرض سلام و خسته نباشید حضور شما مدیر گرامی. این طرح فوق العاده طرح خوبی برای مناطق 15 میباشد چون واقعا وقتی وارد این منطقه می شوی از بوی بد زباله حالت بهم میخوره. از بس که معتادین در سطل اشغالها دنبال این پسماندها هستند..انشالله که در کارتون موفق باشید.
آخرین اخبار