شهیدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

راه اندازی بزرگترین "خط تولید شیلنگ هیدرولیک"

مدیر عامل شرکت ارتعاشات صنعتی گفت: تولید شیلنگ هیدرولیک را برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی کردیم که مورد استفاده در شرکت های حفاری، کارخانجات فولاد ومعادن است.

علی شهیدیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری بزرگترین خط تولید شیلنگ های هیدرولیک را راه اندازی کردیم .

وی تصریح کرد: تولید شیلنگ هیدرولیک را برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی کردیم که مورد استفاده در شرکت های حفاری، کارخانجات فولاد ومعادن است.

شهیدیان گفت: تاکنون  تولید این محصول در کشور ما نبود  تنها  به صورت اصولی و سیستمی وارد می شد اکثر شرکت‌های بزرگ حفاری و نفتی روی این مقوله مشکل داشتند چون اکثرا برند چینی وارد شده از کیفیت مناسبی برخوردار نبود چرا که و به صورت دستی و سنتی پانچ و بسته بندی می شد.  به این موضوع بیشتر در کشور پرداخته نشده بود بنابراین شرکت ارتعاشات صنعتی به صورت شاپ و خیلی روتین و بروز ماشین آلات  تمام آلمانی را از شرکت بزرگ آلفا گامای ایتالیا و الفکس پرتغال خریداری و وارد کشور کرد که این دستگاه‌ها در صنعت حرف اول را می زند.

مدیر عامل شرکت ارتعاشات صنعتی اظهار داشت: اکثر تجهیزات را از آلمان وارد می کردیم.
شرکت ارتعاشات صنعتی با خرید این دستگاه‌ها اقدام به تولید شیرهای هیدرولیک کرد که در نوع خود بی نظیر است. قبلا کشور ما در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه بود.

شهیدیان تاکید کرد: در سال 92 گامهای بزرگی را این شرکت برداشت و تجهیزات آزمایشگاهی را به منظور بهبود و ارتقای کیفیت محصولات، انجام تحقیقات و پژوهش های صنعتی و خدمات آزمایشگاهی و مهندسی به مراکز صنعتی در سال 1388 تاسیس کرد. از جمله توانمندی های این مرکز می توان به قابلبت انجام ازمون های متفاوت در زمینه فلزات، مواد پلیمری و ارائه خدمات مهندسی جوش اشاره کرد. همچنین در سال 92 موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC17025 گردید.

وی افزود: در سال 92 فروشگاهی در امارات در دبی راه اندازی کردیم تا سهم صادرات افزایش یابد و امارت و دبی به عنوان کشورهای مقصد برای عربستان، عمان ، کویت، سوریه و عراق است.

شهیدیان گفت: در سالجاری روی پایه لرزه گیرهای ساختمانی بیشتر فعالیت خواهیم کرد همزمان با این کار بحث تامین هواسازی برای هوای پاک در منازل و ادرات را دنبال می کنیم. 

وی در رابطه با نوزدهمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایشت و پتروشیمی افزود: از مکانی که برای این شرکت اختصاص دادند بیشتر راضی نیستیم در حالیکه این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های مطرح در دنیا با برندهای معتبر اشت باید در اختصاص فضا قانون برابری و تعادل را رعایت می کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار