اراک /

راهیابی 4 فیلمنامه نویس از استان مرکزی به جشنواره اردیبهشت هرمزگان

مسئول انجمن سینمای جوان استان مرکزی از راهیابی آثار چهار تن از فیلمنامه نویسان جوان استان به بخش نهایی نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان خبر داد.

 

سعید عبدالحمیدی با اعلام این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، گفت: 62 اثر از میان 605 فیلم‌نامه رسیده به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان به بخش مسابقه‌ی فیلم‌نامه راه یافتند که سه فیلم نامه آن مربوط به هنرمندان اراک است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش فیلمنامه در دو قسمت ارژینال و اقتباسی برگزار می شود، گفت: فیلم نامه های " کودکی من" نوشته مهدی فراهانی و " خانه چوبی " نوشته الهام نعیمی در 50 اثر نهایی بخش ارژینال و فیلمنامه " باد شیش ها را می لرزاند" نوشته مشترک الهام معروفی و محمدرضا مرادی" در بین 12 اثر نهایی بخش اقتباسی این جشنواره قرار دارند.

عبدالحمیدی همچنین ادامه داد: در بخش فیلم کوتاه این جشنواره نیز هنرمندان استان مرکزی حضور دارند که می توان به " بی بی تولدت مبارک" کاری از حامد نوبری و " گوچو" کاری از محمدعلی یزدان پرست در بخش فیلم مستند جشنواره اشاره کرد.

نهمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان در سه بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس از 27 تا 30 اردی‌بهشت ماه در فرهنگ‌سرای بندرعباس برگزار می‌شود و اسامی برگزیدگان روز 31 اردیبهشت در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.