سامسونگ، تامین کننده اصلی پنل گجت‌های iOS اپل

سامسونگ به عنوان تامین کننده اصلی پنل های iPad اپل در سه ماهه اول سال جاری میلادی معرفی شده است. نمایشگر های LG در این مدت مقام دوم را کسب کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ علی رغم جنگ فرسایشی میان سامسونگ و اپل در دادگاه، این بار، یک پیروزی شامل حال شرکت کره ای شده است، اپل هنوز برای قسمت های اساسی استفاده شده در گجت های iOS بر سامسونگ تکیه زده است. برای مثال، وب سایت DisplaySearch سامسونگ را به عنوان تامین کننده اصلی پنل های iPad اپل معرفی می کند. سامسونگ 5.2 میلیون واحد یا به عبارتی، 62% نمایشگرهای (2048 x 1536 رزولوشن) 9.7 اینچی iPad ها را در سه ماهه اول سال میلادی جاری، تامین کرده است.

در حالی که سامسونگ 62% نمایشگرها را تامین کرده، نمایشگر های LG در این مدت مقام دوم را کسب کرده است. شرکت رقیب سامسونگ، در سه ماهه آخر سال میلادی گذشته توانسته 61% نمایشگرهای iPad اپل را تامین کند. البته شرکت ال جی در سه ماهه اول سال جاری میلادی تنها توانسته 38% نمایشگرهای iPad را تهیه کند.

هم چنان شایعاتی نیز مبنی بر ساخت و ارسال چیپ A8 که در iPhone 6 به کار رفته است، توسط سامسونگ وجود دارد. گفته می شود که قسمتی از چیپ های مورد نیاز محصول جدید اپل توسط سامسونگ تهیه خواهد شد.

برچسب ها: سامسونگ ، اپل ، ال جی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار