طي حكمي از سوي ايل بيگي؛

حسن دزواره «مشاور مديرعامل در امور بين الملل» شد

«حبيب ايل بيگي» رئيس هيأت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران طي حكمي حسن دزواره را به سمت «مشاور مديرعامل در امور بين الملل» منصوب شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، در حكم حبيب ايل بيگي خطاب به حسن دزواره آمده است؛
 
جناب آقاي حسن دزواره:
 
نظر به شايستگي، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالي در حوزه بين الملل فيلم كوتاه، به موجب اين حكم به عنوان «مشاور مديرعامل در امور بين الملل» منصوب مي شويد.
 
از آنجا كه چشم انداز تدوين شده در نقشه راه انجمن ايران - كشورهاي اسلامي و فارسي زبان - جهان مي باشد. لازم است به منظور نهادينه كردن نظام ارتباطي و همگام سازي با برنامه هاي اجرايي انجمن، به موازات فعاليت‌ها در داخل كشور، توجه اساسي به كشورهاي اسلامي ، فارسي زبان  و ساير كشورها فراهم شود و حضور در جشنواره هاي بين المللي و بازارهاي عرضه فيلم و تعامل با كشورهايي كه در زمينه فيلم كوتاه سابقه درخشاني دارند، از محوري ترين برنامه هاي امور بين‌الملل انجمن باشد.
ضرورت دارد، جنابعالي در فراهم كردن بستري مناسب براي فيلمسازان حرفه اي و آماتور فيلم كوتاه در جشنواره ها و بازارهاي بين المللي گام هاي اصولي و اساسي برداريد.
 
اميد است با توكل به خداوند متعال و در هماهنگي كامل با مديريت امور بين الملل انجمن، نقش مؤثري در معرفي سينماي كوتاه ايران به جهانيان داشته باشيد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار