اجلاس جهانی فدراسیون بدمینتون در هند آغاز شد

اجلاس جهانی فدراسیون بدمینتون با حضور " پل اریک هایر" رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون و رؤسای فدراسیون های بدمینتون کشورهای مختلف از صبح امروز (شنبه 3/3/1393) در شهر دهلی نو پایتخت هندوستان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به حضور رئیس فدراسیون بدمینتون ایران پوریا اظهار داشت:

در این نشست مقرر گردید برنامه توسعه بدمینتون در سال 2012 تا 2016 مد نظر قرار گرفته بود. وی گفت : در این نشست مدارس بدمینتون ، آموزش مربی ، بالا بردن تعداد ورزشکاران و افزایش تعداد کشورها در سطح جهانی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در مورد مسابقات پارا بدمینتون که در سال 2020 در ژاپن برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان باید تا سال 2014 ثبت نام برای حضور در این رقابت ها را انجام دهند.

پوریا افزود: در این جلسه اساسنامه فدراسیون جهانی بازنگری گردید و سیاست های فدراسیون جهانی اعلام شد ، همچنین کشور موناکو به عنوان عضو جدید فدراسیون جهانی بدمینتون انتخاب گردید و پاکستان بعد از سه سال مجددا به عضو فدراسیون جهانی در آمد.
 
وی گفت : در این نشست اعلام گردید که 65 کشور دوره شاتل تایم را برگزار نمودند که این امر برای فدراسیون جهانی بسیار مهم می باشد ، که همچنین کشورهایی کلاس های مربیگری درجه یک و دو را برگزار نمودند که ایران دومین دوره سطح یک را برگزار می نماید.
 
در این نشست مقرر گردید که طرح توسعه شاتل تایم به کلیه کشورها اعلام گردیده و این کار برای فدراسیون جهانی در الویت کاری می باشد.
 
پوریا گفت: در این نشست رشته های ورزشی در هفت گروه جهانی قرار دارند که شامل A B C D E F G می باشند که بدمینتون در گروه C قرار دارد و نظر پل اریک هایر بر این است که بدمینتون برای سال آینده در گروه B در کنار فوتبال ، والیبال و بسکتبال قرار دهیم که در حال حاضر در سه گروه اول رشته های جهانی می باشد . 98 کشور عضو فدراسیون جهانی بدمینتون می باشند و بدمینتون نیز جزء رشته های اصلی در المپیک قرار دارد.
 
همچنین رئیس فدراسیون کشورمان گفت: در گفت و گو با " پل اریک هایر " گزارشی کوتاه از رشد و توسعه این رشته در 3 سال اخیر در ایران را ارائه نموده است که باعث خشنودی رئیس فدراسیون جهانی گردید .
 
پوریا خاطر نشان ساخت که رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون تمایل خود را برای حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر ابراز داشت.
 
در این اجلاس پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون ایران و کرباسیان عضو فدراسیون جهانی به نمایندگی از کشورمان در این اجلاس حضور دارند.
 
اجلاس جهانی فدراسیون بدمینتون (عصر شنبه 3/3/1393) به پایان خواهد رسید و محمدرضا پوریا عصر امروز پس اجلاس به کشور باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار