رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت پرداختن به علوم انسانی در دانشگاه‌‌ها/ باید بر روی پیشینه‌های علوم انسانی کشورمان سرمایه‌گذاری کنیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با تاکید بر اینکه استفاده از علوم انسانی در کشور جای کار زیادی دارد، گفت: در زمینه علوم انسانی پیشینه روشنی داریم که اگر بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

 "محمدحسین رحمانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه همه مسائل زیرمجمو‌عه‌ای از مسائل فرهنگی هستند، گفت: ایجاد فرهنگ دانشگاهی و نخبگان یکی از مهم‌ترین کارها در زمینه فرهنگ‌سازی است.

وی با تاکید براینکه تشکل‌های دانشجویی باید در فرهنگ‌سازی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تلاش کنند، اظهار داشت: فرهنگ آزاداندیشی با کانال‌های احساسی متفاوت است و دانشجویان را به سمت عقلانیت در مسائل سوق می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به اینکه علوم انسانی از شاخه‌های فرهنگی محسوب می‌شود، تصریح کرد: علوم انسانی در کشور ما جدی گرفته نشده است، مخصوصا رشته‌های فنی تمایل کمتری نسبت به استفاده از علوم انسانی دارند.

رحمانی ابراز داشت: علوم انسانی از مولفه‌های اصلی شکل‌گیری جامعه است که اگر نادیده گرفته شود، کارایی لازم هر رشته مشخص نشده و استفاده بهینه صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از علوم انسانی در کشور جای کار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه علوم انسانی پیشینه روشنی داریم که اگر بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار