باقرزاده: با حداقل امکانات به جاهای خوبی رسیده‌ایم/کارکردن در فدراسیون شمشیربازی کاری سخت و دشوار است

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: کارکردن در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی راحت‌تر از شمشیر بازی است.

فضل‌اله باقر‌زاده که در جلسه انتخابات این فدراسیون به عنوان تنها کاندید این جلسه حضور داشت، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:دوستان یکبار دیگر این لطف را در حق من کردند و با اعتمادی که داشتند، من را دوباره به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی انتخاب کردند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: طی 2 دوره که من در این فدراسیون حضور داشتم، یک روند صعودی را گذراندیم.

وی در ادامه افزود: من در سال گذشته یک برنامه چهار ساله به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارائه کرده بودم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص توسعه ورزش شمشیربازی در کشور افزود: ما درحال حاضر بسته‌های مناسبی در این رشته داریم و خوشبختانه جایگاه خوبی هم در سطح بازی المپیک و حتی بازی‌های آسیایی داریم.

باقرزاده تصریح کرد: نتایجی که در حال حاضر ما در اسلحه سابر بدست آوردیم بسیار عالی بوده، یازدهمی دنیا و 2 دومی آسیا نتایجی که خیلی از رشته‌های ورزشی در آسیا و مسابقات جهانی آن را تجربه نکرده‌اند که این نشانه توسعه ورزشی شمشیربازی در کشور است.

وی در ادامه افزود: ما درحال حاضر با کمترین امکانات بهترین نتایج را کسب کرده‌ایم و همیشه تلاش می‌کنیم که با حداقل امکانات حداکثر کارها را در این فدراسیون انجام دهیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در ادامه در خصوص برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون با یک کاندید افزود: خوب در بعضی از رشته‌های ورزشی انتخابات برگزار می‌شود که در آن مسئول روابط عمومی یا نائب رئیس و یا دبیر فدراسیون کاندید می‌شوند که در روز انتخابات انصراف می‌دهند.

وی ادامه داد: ما از 23 فروردین تا 30 اردیبهشت زمانی قرار داده بودیم که کسانی که واجد شرایط هستند، برای انتخابات ثبت نام کنند که کسی حاضر نشد.

باقرزاده با اشاره به این موضوع که ما باید در فدراسیون به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم از حداکثر امکانات بهترین نتیجه را کسب کنیم، عنوان کرد: این مسئولیت‌ها سنگین است که از عهده هر کسی بر نمی‌آید و تنها کاندید شدن و انتخاب شدن موضوع اصلی نیست. اگر کسی برای انجام این کار پا پیش می‌گذارد، باید بتواند پاسخگو باشد و تنها این موضوع بود که دوستان تصمیم گرفتند که کاندید نشوند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که این ساده‌ترین انتخاباتی بود که برگزار شد، عنوان کرد: من در دوره قبل هم همین شرایط را داشتم و به صورت تک کاندید در جمع انتخاباتی حضور داشتم و این موضوع برای من چیز جدیدی نیست و در نهایت امیدوارم تدابیری برای پیشرفت این رشته در جهان اندیشیده شود و من نیز از کوچکترین کمک در این زمینه دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار