کرمانشاه /

قول می‌دهیم تا 5 ‌سال بعد از سفر رهبری به‌کرمانشاه به همه تعهدات‌مان عمل کنیم

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: قول می‌دهیم تا پنج‌سال بعد از سفر مقام معظم رهبری به‌کرمانشاه به همه تعهدات‌مان در خصوص مصوبات این سفر عمل کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید محمد صادقی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه که با حضور مهندس شمعی از دفتر مقام معظم رهبری، مهندس همایونی و مهندس یزدانی از نهاد ریاست جمهوری، مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات کشور، مهندس نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور و جمعی از مسئولان سایر بانکهای کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: پیگیری مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری به استانهای کشور باید در سرلوحه کارهای سیستم بانکی کشور باشد.

وی ادامه داد: در استانهای قم و خراسان شمالی که مصوباتی از سفر مقام معظم رهبری داشتیم با برگزاری جلساتی کارهای ارائه تسهیلات بانکی را به خوبی پیش بردیم و امیدواریم امروز در این جلسه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استانهای کرمانشاه و کردستان را پیگیری کرده و به نتایج مطلوبی برسیم.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: ما قول داده ایم که چهار مصوبه سفر رهبری به استان کرمانشاه که در حوزه اعتبارات بانکی می باشد را در مدت پنج سال پس از انجام سفر به صورت کامل انجام دهیم و همچنان بر سر قول خود هستیم.

صادقی گفت: تمام تلاش ما با وجود تمامی کمبود اعتباراتی که داریم این است که در مدت پنج سال کلیه طرح های مصوبات سفر رهبری به این استان را تامین اعتبار کنیم.

 وی افزود: از تمام بانکهای عامل استان کرمانشاه خواهش می کنم که بحث اجرایی کردن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان را در اولویت اول انجام کارهای خود قرار دهند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: در آن بخشی از مصوبه سفر رهبری به استان کرمانشاه که بحث هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از خط اعتباری بانک مرکزی برای اجرای منابع مالی مورد نیاز طرح های تولیدی و اقتصادی استان می باشد، این منابع را بانک مرکزی در اختیار بانک های عامل قرار داده و اکنون این منابع در جیب بانکهاست که باید هرچه سریعتر بر اساس روال قانونی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

صادقی گفت: تاکید ما بر پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام است که این مهم در نهایت به اشتغال زایی سریعتر منجر می شود.

وی در پایان گفت: به کلیه بانکها اعلام می کنم که طرح های صفر را به هیچ عنوان نپذیرند و تمام عملکرد خود را بر روی طرح های نیمه تمام، طرح های تکمیلی و سرمایه در گردش بگذارند./ش/ن

برچسب ها: تعهدات ، سفر ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.