پایان باشکوه بیست و یکمین نمایشگاه نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی و غذائی

بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته (ايران آگروفود 2014) پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر مخاطبان داخلی و خارجی ، عصر امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از  ستاد خبری بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته؛ در این نمایشگاه بزرگ 700 شرکت و واحد توليدی داخلی و 165 شرکت خارجی يا نمايندگيهاي آنان حضور داشته و جدیدترین کالاها ،تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده بودند.

پنج هیئت تجاری بازرگانی و اقتصادی خارجی از این نمايشگاه بين المللی بزرگ که در نوع خود یکی از بزرگترین نمایشگاه جهان محسوب می شود ، ، بازدید کردند. 

بلاروس ، هند، عراق، تاجیکستان و ترکیه،کشورهائی بودند که هیئت های بازرگانی و اقتصادی آنها ضمن حضور در نمایشگاه و بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، با تولیدکنندگان و صادر کنندگان کشورمان وارد مذاکرات تجاری شدند. 

علاوه بر شرکت های و هیئت های تجاری خارجی، ده ها هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری و تجاری هم از نقاط مختلف کشورمان در بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی حضور یافته اند.

در روزهای گذشته استقبال مخاطبان از هفتمين بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته به نحوی بود که علاوه بر مشکل تردد در فضای داخلی سالنها و غرفه ها ، در اطراف محل برگزاری نمایشگاه هم رفت و آمد خودروها با مشکل مواجه شده بود و به همین خاطر پلیس راهورمجبور به ایجاد تدادبیر رفت و آمدی کرد. .

این نمایشگاه،امسال، به علت استقبال بسیار مناسب شرکت های داخلی و خارجی ، پررنگ تر از سال های گذشته و با حضور شرکت های بزرگ صنعت کشاورزی و غذائی ایران و ده ها  کشور مطرح جهان ، برگزار شده است.

25 کشور اسپانیا، اتریش، اکراین، امارات متحده عربی، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، بلژیک، بلز، پرتغال، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سری لانکا، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کره جنوبی، هلند، و هند کشورهائی هستند که در بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته حضور داشتند که از تعداد فوق شرکت کنندگان كشورهای آلمان،ايتاليا، تایلند، تركيه، چين، فرانسه وهند بصورت گروهي در نمايشگاه مشاركت مشارکت کرده بودند .

بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته (ايران آگروفود 2014) مورد استقبال چشمگیر هیئت های تجاری خارجی ، صنعتگران، مسئولان و مدیران صنعت برق کشور، صاحبان بنگاهای اقتصادی، کارشناسان و استادان دانشگاههای  و نیز شهروندان قرار گرفته بود. 

طی چهار روز برگزاری بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته (ايران آگروفود 2014) ؛ بیست سمینار، کنفرانس و همایش تخصصی و علمی مربوط به حوزه صنعت کشاورزی و غذائی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.
 
معرفی توانمندي ها و پيشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذائی ،ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غير نفتی ،آشنائی شرکت کنندگان و بازديدکنندگان با آخرين دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذائی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشويق و ترغيب توليد كنندگان براي رقابت سالم و هدفمند در عرصه اين صنعت و ايجاد فضا برای ارتباط مستقيم توليد كنندگان با مصرف كنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری بیست و یکمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته بود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار