احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌ها جنوب غرب پایتخت

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 از احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراههای این منطقه خبر داد.

علیرضا جوادی، مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراههای منطقه 18 در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری سلامت محیط شهری کاهش آلایندگی هوا افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

جوادی اظهار داشت: در این طرح اکیپهای اجرایی فضای سبز منطقه 18 به منظور احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراههای این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های منطقه 18، کاشت هزار و 200 نهال از گونه‌های متنوع درختان در حاشیه بزرگراه شهید مهتدی، لوله‌گذاری 8 هزار و 500 متر در حد فاصل میران و شهید مهتدی تا تقاطع ابو سعید شرقی از اقدامات اجرایی این طرح است.

کاشت گونه‌های مختلف گیاهی، درخت و درختچه و گلهای فصلی در بوستانهای منطقه 18 بازدید دانش آموزان از مراکز و مشاوره گل و گیاه قائم آموزش کاشت و پرورش گونه‌های متنوع گیاهی دانش آموزان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار