کواچ: پتانسیل برد را درشاگردانم می‌بینم/اشتباهات کودکانه بازی با ایتالیا را برطرف کردیم

تیم ملی والیبال کشورمان پس از برگزاری 4 دیدار از سری مسابقات لیگ جهانی امروز وارد تهران شد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیگ جهانی را با انجام بازیهای سخت مقابل رقبای قدرتمندی چون برزیل وایتالیا آغاز کردیم هریک از این تیمها دارای ستارگان و مهره‌های کلیدی خوبی بودند. باید بگویم ایتالیا بهتر از برزیل لیگ جهانی را آغازکرد ماهم بعد از دو بازی مقابل آنها کار را به مراتب مطلوبتر دنبال کردیم.

وی تصریح کرد: تیم ایران بازی به بازی بهتر شد من توانایی و پتانسیل برد را درمیان ملی‌پوشان دیدم و از آنها خواستم که خوب کار کنند تا ببرند.
کواچ درخصوص برنامه‌اش برای انجام بازیهای خانگی گفت: بازیکنان باید تلاش کنند تا بازیهای حرفه‌ای و سطح بالایی را همانند دیدار دوم مقابل برزیل به نمایش بگذارند. من پتانسیل برد را در میان آنها می بینم.

سرمربی تیم ملی افزود: هر کسی با من در خصوص تیم ملی صحبت کند مطمئن است که بازیکنان ایرانی درخانه بیست درصد بهتر از دیگر بازیهای ظاهر می شوند این موضوع شانس ما را برای برد مقابل حریفان افزایش می دهد. برای من به منظور رسیدن به اهدافم همین درصدهم کافی است.

کواچ در خصوص تفاوت سطح بازی ملی پوشان دردیدار‌های مقابل برزیل و ایتالیا گفت: می‌دانستم که ایتالیا‌ بازیکنان خوبی دارد، در بازی اول مقابل آنها در نظم تیمی مشکل داشتیم کار گروهی کم دیدم تلاش کردم که به والیبالیست‌ها بگویم کارتیمی خوبی نسبت به برنامه‌های انفرادی داشته باشند. ما در بازی اول اشتباهات کودکانه‌ای داشتیم که در سطح تیم ایران نبود ولی به سرعت برطرف شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کواچ ، برد ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار