درخواست دفتر اوقاف عراق برای پیوستن نیروهای مردمی به ارتش این کشور

مدیر دفتر اوقاف سنی در اظهاراتی بر ضرورت از بین بردن اختلافات موجود تاکید کرد و از تمام کسانیکه توانایی جنگیدن دارند خواست برای مقابله با داعش به ارتش بپیوندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل ازپایگاه خبری "القرطاس‌نیوز"؛  دفتر اوقاف سنی امروز پنج‌شنبه در جلسه‌ای در شهر بصره از تمام کسانی که می‌توانند بجنگند خواست داوطلبانه به ارتش عراق بپیوندند و برای مقابله با داعش در استان‌های الانبار، صلاح‌الدین و نینوا به پا خیزند.
 
شیخ "محمد بلاسم الجبوری" مدیر دفتر اوقاف سنی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما بر ضرورت از بین بردن اختلافات و فرقه‌گرایی و نیز ایستادگی در برابر تروریسمی که قصد دارد کشور را تقسیم کند، تاکید می‌کنیم و از تمام کسانی که توانایی جنگیدن دارند می‌خواهیم به خاطر دفاع از وحدت عراق به ارتش ملحق شوند.
 
وی افزود: نیروهای امنیتی برای تامین امنیت کشور وارد جنگ شده‌اند و دیگران نیز باید به کمک آنها بشتابند. شیوخ عشایر شرکت‌کننده دراین کنفرانس مطبوعاتی نیز مخالفت خود را با اقدامات تروریست‌های خارجی و حمله به مردم اعلام و تاکید کردند برای حفظ امنیت و شکست نقشه‌های تروریستی در کنار دولت عراق هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، سنی ، عراق ، ارتش ، داعش ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار