یزد/

تهیه دو طرح برای رفع آلودگی زیست محیطی میبد/بیشترین آلایندههای زیست محیطی در محور یزد- میبد

معاون فرماندار در این جلسه از حضور و نظرات کارشناسان و متخصصان تشکر کردواظهار داشت:مساله زیست محیطی برای ما بسیار مهم است تا جایی که در جلسه فرهیختگان میبدی بخشی را تحت عنوان مسائل زیست محیطی ارائه شد و از متخصصین در این زمینه خواسته شد تا نظرات خود را در این خصوص ارائه نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

محسن فلاح اضافه کرد: اگر چه مسائل صنعتی و توسعه صنعت برای شهر بسیار مهم است ولی مهمتر از آن مسائل زیست محیطی ،آلایندگی ها و ریزگردها است که به صورت جدی در دستور کار فرمانداری قرار دارد

در ادامه عادل زارعی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد میبد به بحران زیست محیطی میبد اشاره کرد و گفت:چرا آلودگی هوا که از مسائل مهم است را نادیده می گیریم و این در حالی است که می دانیم اثرات آلودگی هوا بر روی انسان تدریجی است.

یزد سومین استان آلوده کشور

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد میبد ،یزد را سومین استان آلوده کشور دانست و افزود:70 درصد آلودگی در محور یزد- میبد صنعت است که به صورت ریزگرد موجود در هوا می باشد و بررسی آن نیاز به کارشناسی دارد.

در این جلسه همچنین در مورد آلودگی صنعت،ترافیک،نوع سوخت ها و تولید سرب نظرات مطرح و مقرر شد تا این متخصص مسائل محیط زیست و عضو هیات علمی دانشگاه دو طرح برای رفع آلودگی شهرستان و صنایع و کارخانه های کاشی و سرامیک آماده و به فرمانداری ارائه کند تا در خصوص تامین اعتبار و وظایف دستگاه های مختلف تصمیم گیری شود./س
برچسب ها: مشکل ، زیست ، محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.