هلاکت بيش از 300 تروريست در عراق

بیش از 300 تروریست عضو گروهک تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در حملات دیروز نیروی هوایی، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی عراق در چند منطقه به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، بیش از 300 تروریست عضو گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و دیگر گروههای تروریستی در حملات دیروز نیروی هوایی ، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی عراق در چند منطقه به هلاکت رسیدند.

 حدود 25 خودروی مسلح حامل تروریسته‌ا نیز در نزدیکی مرزهای عراق با سوریه در حمله هوایی منهدم شدند و همه سرنشینان این خودروها به هلاکت رسیدند. 

"نادیه عبیدی" خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت: نیروی هوایی ، سازمان مبارزه با تروریسم ، نیروهای نخبه ، گردانهای دلاوران امید ، گروه‌های موسوم به "ای داعش ما می آییم" و گروه‌های موسوم به «دسته های صلح» به حملات خود به مکان‌های تجمع و مخفیگاه‌ها و کاروان‌های باندهای داعش، طریقت نقشبندی و هسته‌های تروریستی در موصل ، صلاح الدین ، الانبار ، دیاله و شمال بغداد ادامه می دهند.

این عملیات به پاکسازی ضلوعیه ، اطراف پالایشگاه بیجی ، همه مناطق سامرا ، وادی العظیم ، اسحاقی ، محطه ، جلولا و سعدیه و انهدام 67 خودروی مسلح و هلاکت 250 تروریست از جمله احمد پسر عزت الدوری (معاون صدام دیکتاتور معدوم عراق) و 50 نفر از سرکرده های ارتش موسوم به ارتش طریقت نقشبندی و آزادی 187 شهروند منجر شد که گروههای تروریستی آنها را ربوده بودند.

همچنین مخفیگاه شماری از تک تیراندازان در حمیره در جنوب فلوجه منهدم شد.

"علی الشلاه " رئیس کمیسیون فرهنگی و رسانه ها در پارلمان عراق گفت: "راه حل در نیروهای مسلح و داوطلبان ملت عراق است. صدها هزار نفر داوطب شده اند و چندین لشکر در این دو روز گذشته تشکیل شده است و به خواست خدا پیشقراولان این نیروها را به زودی خواهید دید که از تکریت آغاز خواهد شد که برخی مناطق به کنترل نیروهای امنیتی در آمد و نوبت موصل نیز خواهد رسید."

عبیدی افزود: هواپیماهای ارتش عراق همچنین به کاروانی متشکل از 24 خودروی مسلح که راهی مرزها با سوریه بودند حمله و این خودروها را منهدم کردند و همه افراد داخل خودروها را در شمال گذرگاه مرزی ولید به هلاکت رساندند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
درود بر ارتش عراق و مردم عراق
آخرین اخبار