"عزت الدوری" دراستان صلاح الدين زخمی شد

یک منبع بلندپایه در استان صلاح الدین عراق از زخمی شدن "عزت الدوری" معاون سابق صدام حسین در شمال این استان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری عراقی الکاشف، یک منبع بلندپایه در استان صلاح الدین عراق از زخمی شدن عزت الدوری معاون سابق صدام حسین در شمال این استان خبر داد.

یک منبع بلندپایه در پلیس صلاح الدین دوشنبه با اعلام این خبر گفت  عزت الدوری در یک عملیات امنیتی نیروهای عراقی در شمال استان صلاح الدین زخمی شده است . وی افزود اطلاعات دقیقی در خصوص زخمی شدن عزت الدوری در گلوله باران یکی از پایگاه‌های گروه‌های مسلح تروریستی در ناحیه بیجی در شمال تکریت به دست آمده است و اکنون تلاش می‌کنیم در خصوص این اطلاعات و جزئیات آن اطمینان حاصل کنیم .

این منبع پلیس عراق خاطر نشان کرد عزت الدوری در حملات موشکی عصر دوشنبه بالگردهای جنگی عراق در بیجی زخمی شده است . وی افزود براساس اطلاعات به دست آمده  عزت الدوری که در نشستی با عناصر بعثی در این شهرستان شرکت کرده بود ، هدف حمله موشکی قرار گرفته و به شدت زخمی شده است .

شایان ذکر است عزت الدوری که پس از سرنگونی رژیم صدام تحت پیگرد قرار دارد رهبری تروریست‌ها و بعثی‌ها را در عراق بر عهده دارد و فرماندهی گروه‌های تروریستی در استان‌های صلاح الدین  و نینوا را به دست گرفته است . وی در بیانیه‌هایی که صادر کرده تهدید کرده است فرآیند سیاسی در عراق را به شکست می‌کشاند و به پایتخت عراق حمله خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار