اردبیل/

نباید به کی روش به خاطر شیوه دفاعی تیم خرده گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی در برابر نیجریه خوب عمل کرد و نباید به خاطر شیوه بازی دفاعی تیم از کی روش خرده گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی دایی افزود: در مقابل تیم فوتبال نیجریه تاکتیک دیگری نمی توانستیم داشته باشیم ، شاید اگر من هم بودم همین روش را انتخاب می کردم.

وی گفت: نباید به کی روش خرده گرفت چون او با توجه به شرایط تیم ملی ایران و حریفانی که پیش رو داریم عمل می کند ، ما دو بازی سخت دیگر پیش رو داریم و من امیدوارم بازیکنان تیم ملی همان طور که در بازی برابر نیجریه ظاهر شدند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران همچنین در زمینه شرایط تیم فوتبال پرسپولیس که از اوایل هفته جاری در اردوی استان اردبیل است ، اظهار کرد: روز به روز شرایط تیم بهتر می شود و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم لیگ را به بهترین شکل شروع کنیم.

علی دایی گفت: در اردوی استان اردبیل برنامه های تمرینی پرسپولیس به خوبی پیش رفته و دو بازی تدارکاتی دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در بازگشت به تهران یک هفته تا 10 روز تمرینات را دنبال خواهیم کرد و پس از آن راهی اردوی تدارکاتی دوم خواهیم شد که قرار است خارج از کشور برگزار شود.

وی افزود: نقاط ضعف سال گذشته را با جذب نفرات جدید برطرف کردیم ، سه بازیکن بزرگسال و بازیکنانی در رده سنی زیر 23 سال جذب کردیم و چند بازیکن امید زیر 23 سال دیگر را نیز زیر نظر داریم و با برخی از آنها در حال مذاکره هستیم تا یک تیم خوب و قدرتمند را برای فصل آینده در اختیار داشته باشیم.


انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، شیوه ، دفاعی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.