دیدگاه کارشناسان در مورد بازی تیم ملی مقابل آرژانتین

تیم ملی فوتبال ایران امشب ساعت 20 و 30 دقیقه در حساس‌ترین بازیش در جام جهانی 2014 برزیل به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین بهانه‌ای شد تا نظرات بازیکنان سابق تیم ملی و کارشناسان فوتبال را در این خصوص جویا شویم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.

پورحیدری: ملی پوشان بدون استرس و اعتماد به نفس بالا باید مقابل آرژانتین حاضر شوند

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی مقابل تیم ملی آرژانتین گفت: تیم ملی آرژانتین به سه امتیاز این بازی برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد.  بر این اساس تیم ملی بازی سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت.

منصور پورحیدری در ادامه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در فاز دفاعی کم اشتباه بود و فرصتی به مهاجمان این تیم نداد. این موضوع می‌تواند برگ برنده تیم ملی در این بازی باشد.

پورحیدری تصریح کرد: اگرتیم ملی همان بازی دفاعی‌اش را مقابل آرژانتین داشته باشد آن وقت کار را برای تیم آرژانتین سخت خواهد کرد تیم ملی این را هم باید در نظر بگیرد که در خط حمله هم باید برنامه داشته باشد و با اعتماد به نفس بالا در این بازی ظاهر شود.

سرمربی سابق تیم ملی بیان کرد: برد و باخت در این بازی مهم نیست چرا که بازی آخر با بوسنی تعیین کننده صعود تیم ملی به مرحله بعد است به هر حال ملی پوشان باید بدون استرس و اعتماد به نفس بالا مقابل آرژانتین ظاهر شوند.

پورحیدری در خصوص راهکار تیم ملی برای مهار مسی تصریح کرد: مسی تنها بازیکن آرژانتین نیست و این تیم بازیکنان بزرگی به غیر از مسی هم دارد، اگر تیم ملی فقط تمرکزش روی حرکات مسی باشد آن وقت بازیکنان دیگر از این موقعیت استفاده و حملات خطرناکی مقابل دروازه‌ ایران تدارک می‌بینند.

پورحیدری در خصوص احتمال بازی با آرژانتین با همان شیوه بازی با نیجریه عنوان کرد: به نظرم تیم ملی همانند بازی با نیجریه مقابل آرژانتین ظاهر می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که کی‌روش تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند. به نظرم بازی آخر با بوسنی و هرزگوین برای تیم ملی مهم است چرا که در این بازی تکلیف صعود تیم ملی به مرحله بعد مشخص می‌شود.

پورحیدری در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه این بازی بیان کرد: پیش‌بینی نتیجه این بازی سخت است اتفاقات زیادی در جام جهانی تا الان رخ داده و شگفتی زیاد بوده است. امیدوارم این شگفتی‌ها هم شامل تیم ملی شود و نتیجه خوبی مقابل آرژانتین کسب کند.

وی در باره احتمال حضور بیگ‌زاده در بازی امروز تصریح کرد: به هر حال این موضوع به نظر کی‌روش بستگی دارد که از بیگ‌زاده استفاده کند یا نکند؟!

شرایط بیگ‌زاده خوب باشد آن وقت در ترکیب اصلی هم قرار می‌گیرد. به هر حال ممکن است تیم ملی با یک تغییر مقابل آرژانتین ظاهر شود.

وی درباره احتمال حضور علیرضا حقیقی در درون دروازه بیان کرد: البته بازی اول با نیجریه توپ آن چنانی به دروازه تیم ملی نیامد تا شرایط حقیقی را بسنجیم. حقیقی شرایط مناسبی از لحاظ روحی و روانی دارد و می‌تواند از دروازه ایران محافظت کند.

وی در ادامه اظهار داشت: انتخاب دروازه‌بان تیم ملی مقابل آرژانتین بستگی به خود کی‌روش دارد که بخواهد از چه سیستمی استفاده کند اگر تیم ملی آرژانتین از کناره‌ها حملاتی روی دروازه‌ تیم ملی داشته باشد حقیقی می‌تواند با دستهای کشیده‌اش این توپها را مهار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم نتیجه این بازی زیاد مهم نیست و ارائه بازی خوب ملاک عملی تیم ملی است.

خطیبی : تیم ملی مقابل آرژانتین باید هجومی بازی کند

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی مقابل آرژانتین گفت:‌تیم ملی مقابل ستارگان آرژانتین گفت:‌تیم ملی مقابل ستارگان آرژانتین بازی سختی پیش‌رو دارد.

رسول خطیبی در ادامه بیان کرد: اگر تیم ملی مقابل نیجریه هجومی‌تر بازی می‌کرد آن وقت آرژانتین شناختی نسبت به تاکتیک تیم ملی پیدا نمی‌کرد به هر حال آرژانتین هم اکنون می‌داند با چه روشی از لایه‌های دفاعی تیم ملی عبور کند و گل بزند.

وی تصریح کرد: به هر حال شرایط تیم ملی مقابل آرژانتین سخت است چرا که بازیکنان ریز نقش آرژانتین با خلاقیت و مهارت فنی‌شان می‌توانند در محوطه جریمه کار را برای مدافعان تیم ملی سخت کنند.

خطیبی درباره راهکار تیم ملی برای مهار مسی بیان کرد: تیم ملی آرژانتین فقط از مسی تشکیل نشده است این تیم 5،4 بازیکن بزرگ درخط حمله دارد به نظرم بازیکنانی غیر از مسی می‌توانند به تیم ملی ایران ضربه بزنند کادر فنی باید برنامه تاکتیکی برای همه بازیکنان آرژانتین داشته باشد.

خطیبی در مورد احتمال اتخاذ شیوه بازی با نیجریه در این بازی گفت: به نظرم تیم ملی همان شیوه بازی با نیجریه را مقابل آرژانتین هم اجرا کند همچنین کی‌روش با اضافه کردن یک مهاجم در خط حمله باید تیم ملی را هجومی‌تر کند.

وی در مورد احتمال حضور حقیقی در درون دروازه تیم ملی در بازی با آرژانتین عنوان کرد: هیچ کس باور نمی‌کرد که حقیقی مقابل نیجریه دروازه‌بانی کند به نظرم اعتماد به نفس حقیقی بالا رفته و قرار گرفتنش در درون دروازه به نفع تیم ملی است.

خطیبی درمورد تفاوت مهاجمان تیم ملی در جام جهانیهای گذشته با الان گفت: مهاجمان تیم ملی در جام جهانی 1998 و 2006و 2014 قابل قیاس با یکدیگر نیستند مهاجمان تیم ملی در جام جهانی 98 نسبت به فوروارد 2006 بهتر بودند و بازیکنان خط حمله تیم ملی در جام جهانی 2006 نسبت به مهاجمان 2014 عملکرد بهتری داشتند.

خطیبی درمورد پیش‌بینی از نتیجه بازی تیم ملی مقابل آرژانتین گفت: پیش‌بینی سخت است اما امیدوارم هر نتیجه‌ای که بدست می‌آید آبروی ایران فقط حفظ شود.

وی در پایان درباره کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی خاطر نشان کرد: کی‌روش مربی حرفه‌ای است اما الان زمان مطرح کردن این موضوع نبود بهتر بود کی‌روش بعد از جام جهانی در مورد وضعیتش صحبت می‌کرد.

پاشازاده: بهترین مدافعان دنیا هم حریف انگیزه مسی نمی‌شود

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی مقابل آرژانتین گفت: تیم ملی بازی سختی مقابل آرژانتین پیش‌رو دارد انشاء الله این بازی به خیر بگذرد.

مهدی پاشازاده در ادامه بیان کرد: ساختار فوتبالی دو تیم فوتبال ایران و آرژانتین با هم متفاوت است براین اساس تیم ملی بازی سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت.

پاشازاده تصریح کرد: همچنین بازیکنان دو تیم هم قابل مقایسه با یکدیگر نیستن به هر حال تفکرات تیم ملی در بازی مقابل آرژانتین باید تغییر کند و همانند بازی با نیجریه نباشد.

وی در پایان راهکار تیم ملی برای مهار مسی عنوان کرد این موضوع به انگیزه9 مسی بستگی دارد اگر انگیزه مسی بالا باشد آن وقت بهترین مدافعان جهان هم حریف این بازیکن نخواهد بود.

مدافع سابق تیم ملی در مورد خط حمله قدرتمند تیم ملی آرژانتین بیان کرد:‌تیم ملی آرژانتین دارای سه چهار تا مهاجم طراز اول دنیا است که این کار را برای مدافعان تیم ملی سخت می کند امیدوارنم مدافعان ما روز خوبی داشته باشند و راههای نفوذ را برای مهاجمان آرژانتین ببندند.

پاشازاده در مورد احتمال بازی با آرژانتین با همان شیوه بازی با نیجریه عنوان کرد:‌ اگر تیم ملی بخواهد تدافعی‌تر از بازی با نیجریه مقابل آرژانتین ظاهر شود آل نعمه هم به ترکیب اضافه میَ‌شود به نظر می‌رسد تیم ملی همانند بازی اول مقابل آرژانتینی ظاهر شود.

وی در باره احتمال حضور هاشم بیگ‌زاده دربازی با آرژانتینی بیان کرد: به نظرم منطقی نیست که هاشم بیگ‌زاده در ترکیب اصلی قراربگیرد و پولادی در بازی مقابل نیجریه عملکرد خولی داشت و به نظرمی‌رسد در بازی با آرژانتین هم در ترکیب اصلی قرار گیرد.

پاشازاده در خصوص احتمال حضور حقیقی در درون دروازه ‌تیم ملی عنوان کرد: علیرضا حقیقی عملکرد مناسبی در بازی با نیجریه داشت و به احتمال زیاد در بازی مقابل آرژانتین هم درون دروازه‌ تیم ملی قرار می‌گیرد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی تیم ملی مقابل آرژانتین گفت: پپیش‌بینی نتیجه این بازی سخت است هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ دهد.

امیدوارم تیم ملی خوبی داشته باشد و بتواند دل هواداران را شاد کند.

وی در پایان درباره جدایی کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی خاطر نشان کرد: کی‌روش سه سال است که سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد اما نتوانستند نوع بازی تیم ملی را تغییر دهد به نظرم پولی که تا الان به کی‌روش  می‌دادیم بهتر است.

در تیم های پایه سرمایه‌گذاری کنیم علی دایی امیر قلعه‌نوعی و حسین فرکی گزینه‌ مناسبی برای جایگزینی کی‌روش در تیم ملی هستند.

احمدزاده: بازی با آرژانتین، مهم‌ترین بازی تاریخ فوتبال ایران است/ ایران در این بازی شانسی ندارد

کارشناس فوتبال گفت: سبک بازی آرژانتین با سبک بازی نیجریه متفاوت است و ایران با تیمی بسیار قوی و حرفه‌ای رو در رو می‌شود و کار سختی در پیش دارد.

محمد احمدزاده درخصوص بازی ایران و آرژانتین گفت: شیوه بازی نیجریه و آرژانتین قابل قیاس با هم نیست، آرژانتین بازیکنان بسیار بزرگ و تکنیکی دارد و این امر کار را برای ما مشکل می‌کند.

وی افزود: آرژانتین تیم کاملا حرفه‌ای است، این بازی مهم‌ترین بازی تاریخ فوتبال ایران است.

احمدزاده در خصوص راهکار لازم برای مهار بازیکنان تکنیکی آرژانتین تصریح کرد: تیم آرژانتین تصریح کرد: تیم آرژانتین، تیم قدرتمند و مهار نشدنی است و من شانسی برای تیم ملی در این بازی قائل نیستم، فقط امیدوارم که تیم ملی نتیجه‌ای آبرومند کسب کند.

وی ادامه داد: برای دفاع در مقابل آرژانتین باید به دفاع منسجم و زنجیره‌ای روی آورد چرا که دفاع یک به یک در برابر این تیم قدرتمند مناسب نیست.

احمدزاده در مورد ترکیب احتمالی تیم ملی عنوان کرد: ترکیب تیم ملی در این بازی نسبت به بازی مقابل نیجریه تغییر زیادی نخواهد کرد، شاید تنها تغییر تیم ملی حضور هاشم بیگ‌زاده در ترکیب اصلی باشد، دروازه‌بان ما هم به احتمال قوی علیرضا حقیقی خواهد بود چرا که در مقابل نیجریه دروازه‌ تیم ملی را بسته نگه داشت.

وی در پایان در خصوص کسب بازی ایران در بازی مقابل آرژانتین خاطرنشان کرد: تیم ملی دراین بازی، دفاعی و فقط در پی حفاظت از دروازه خواهد بود و معدود حملاتی که در بازی نیجریه از تیم ملی دیدیم، در این بازی نخواهیم دید.

حاج رضایی: بازی ایران و آرژانتین یک تقابل هجومی برابر یک تقابل دفاعی است

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی در مقابل تیم ملی آرژانتین گفت: تفاوت در سطح کیفی این دو تیم وجود دارد و آرژانتین یکی از قدرتهای جهان است و باید این واقعیت را بپذیریم.

حاج رضایی در ادامه بیان کرد: بازی ایران و آرژانتین یک تقابل هجومی برابر یک تقابل دفاعی است و تاکتیک تیم ملی آرژانتین باز کردن خط دفاع تیم ملی ایران در این بازی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بازی با تیم ملی آرژانتین دشوار است ولی امیدوارم با تجربه و دانشی که کی‌روش دارد بتواند آبرومندانه در مقابل آرژانتین ظاهر شود.

حاج رضایی درباره اتخاذ شیوه بازی با آرژانتین همانند دیدار با نیجریه گفت:همان سیستمی را که در طول تمرینات توانسته انجام بده را در این بازی‌ها لحاظ می‌کند و سیستم کی‌روش در این جام جهانی دفاعی است و نمی‌توانیم تهاجمی بازی کنیم.

وی درباره احتمال حضور هاشم بیگ‌زاده در دیدار مقابل آرژانتین نیز افزود: اطلاعی از وضعیت جسمانی بیگ‌زاده ندارم ولی بازیکنی که مصدوم می‌شود یک زمانی طول می‌کشد تا آن بازیکن بتواند برای بازی در مسابقات آماده شود.

وی همچنین نیز در ادامه افزود: بیگ زاده در شرایط مسابقه نیست و فقط می‌تواند تمرین داشته باشد تا بیشتر آماده شود.

حاج رضایی درباره احتمال حضور علیرضا حقیقی در درون دروازه‌ نیز گفت: با دروازه‌بانی خوبی که حقیقی در دیدار با نیجریه توانست انجام بدهد امیدوار هستم که در بازی امشب نیز حقیقی در درون دروازه‌ قرار بگیرد.

وی در پایان درباره جدا شدن کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی نیز افزود: این باعث تاسف است که خیلی‌ها فکر می‌کنند پول در ایران وجود ندارد. به نظرم پول در ایران زیاد است و باید صبر کنیم تا ببینیم چه تدبیری در ثبت این حرف‌هاست.

رضایی: خط دفاع آرژانتین، شکننده است

مدافع سابق تیم ملی ایران گفت: بازی امشب ایران مقابل آرژانتین بسیار حساس است اما ایران می‌تواند در این دیدار امتیاز بگیرد.

رحمان رضایی در خصوص بازی ایران و آرژانتین گفت: فورواردهای آرژانتین بسیار خوب و بزرگند اما خط دفاع آنها شکننده و عبور پذیر است و اگر بازیکنان ایران خوش شانس باشند و هوشیاری لازم را هم داشته باشند می‌توانند به آرژانتین گل هم بزنند.

وی افزود: مطمئنا این بازی سخت تر از بازی نیجریه است و تیم ملی در این دیدار محتاطانه و بسته بازی خواهد کرد و راهکار مناسب برای کسب نتیجه این است که در طول بازی مدام سیستم ایران تغییر کند و بازیکنان از یک منطقه به منطقه دیگر جا به جا شوند.

رحمان رضایی در مورد مهار مسی اظهار داشت: در این بازی نباید مهره را مهار کنیم و باید در پی پوشش مناطق بازی باشیم و سپس نیم‌ نگاهی هم به بازیکنان داشته باشیم، تیم ملی باید با یک دفاع چند لایه و نزدیک به هم کار کند تا ریسک خطا کاهش یابد.

رضایی در پایان در خصوص ترکیب تیم ملی در این دیدار خاطرنشان کرد: چون تیم ملی از ترکیب قبلی نتیجه گرفته است به احتمال زیاد کی‌روش از همان افراد استفاده می‌کند شاید تنها تغییر این بازی اضافه کردن یک بازیکن سرعتی به تیم باشد.
 
نکیسا: معطوف کردن توجهات تنها به سوی مسی به ضرر ایران است
 
دروازه‌بان سابق تیم ملی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی در مقابل تیم ملی آرژانتین گفت: نباید تمام توجهات به سوی مسی متمرکز باشد چرا که این امر فرصت گل زدن را به سایر بازیکنان تیم حریف می‌دهد.
 
نیما نکیسا گفت: بازی در مقابل تیم قدرتمند آرژانتین بسیار سخت و پر استرس است و علاوه بر نظر طرفداران این 2 تیم سایر فوتبالی‌ها را نیز جذب خواهد کرد.

وی افزود: بازیکنان علاوه بر مهار کردن مسی باید تمام حواسشان به سایر بازیکنان نیز باشد چرا که آنها گروهی بازی می‌کنند و نباید فقط یکی از اعضای آنها را زیر نظر گرفت این امر می‌تواند به ضرر ایرانیان تمام شود.

وی درباره ترکیب تیم ملی در دیدار با آرژانتین نیز افزود: نحوه چیدن مهره‌ها در بازی قبلی ایران مقابل نیجریه ترکیب خوبی بود و حالا بعید می‌دانم که کی‌روش بخواهد ترکیب تیم را تغییر دهد.

وی در پایان درباره جدا شدن کی‌روش بعد از جام جهانی اظهار کرد: کی‌روش با تمام حرفه‌ای بودنش نباید موضوع جدایی‌اش را در این موقع زمانی اعلام می‌کرد و بهتر بود پس از روشن شدن تکلیف ایران در جام جهانی به طور رسمی با مسئولان فدراسیون فوتبال به گفتگو می‌نشست.

محمودی: احتمال تساوی بازی ایران و آرژانتین وجود دارد

کاظم محمودی کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: تیم آرژانتین یکی از قدرت‌های برتر فوتبال دنیا است. امیدوارم امشب شاهد بازی خوبی بین تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم ملی آرژانتین باشیم. تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود بازیکنانی مثل "لیونل مسی"، "هیگواین" و "سرخیو آگرو" می‌تواند عملکرد خوبی در این بازی از خود نشان دهد.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران نیز نشان داد در کار دفاعی عملکرد خوبی دارد و اگر کی‌روش بتواند همزمان با کار دفاعی تاکتیک حمله هم برای تیم تدارک ببیند، می‌توانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم. من معتقد هستم اگر گل اول را در دقایق اولیه بازی از سوی آرژانتین دریافت کنیم مسلما گل‌های بعدی را هم دریافت خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم کی‌روش سیستم بازی را تغییر دهد پولادی در بازی با نیجریه خوب از خود نشان داد ونیازی نمی‌بینم این بازیکن تغییر کند.

محمودی در مورد پیش‌بینی بازی دو تیم ایران آرژانتین هم گفت: من فکر می‌کنم نتیجه این بازی مساوی شود. امیدوارم ایران بتواند امتیاز خوبی در این بازی به دست بیاورد.

وی در مورد مسابقه تیم های آلمان و غنا افزود: به نظر می‌رسد تیم ملی فوتبال آلمان شانس قهرمانی در جام بیستم داشته باشد. چرا که تیم هماهنگ و منسجمی دارد و غنا نیز تیم خوبی است.

این کارشناس فوتبال در خصوص عدم تمایل کی‌روش برای هدایت تیم ملی کشورمان عنوان کرد:‌ طبیعی است که کی‌روش خواسته‌های حرفه‌ای خود را مطرح کند اما در صورت تمایل نداشتن وی برای ادامه سرمربیگری تیم ملی، می‌توانیم از گزینه‌هایی مثل فرکی و قلعه‌نوعی به جای کی‌روش استفاده کنیم.

این کارشناس فوتبال در مورد بازی نیجریه و بوسنی افزود: این دو تیم از بازیکنان خوب و تکنیکی برخوردار است. به نظر می‌رسد این بازی مساوی شود.

محمودی ادامه داد: تیم‌های آمریکای جنوبی در جام بیستم خوب ظاهر شدند و نسبت به تیم‌های اروپایی نتایج خوبی به دست آورده اند. یکی از دلایل موفقیت تیم‌های آمریکای جنوبی مثل کارستاریکا دوندگی بالای این تیم ها است.

وی درباره حذف بزرگان از جام بیستم گفت: اسپانیا یکی از تیم‌های بود که انگیزه بالایی برای قهرمانی داشت اما به دلیل میانگین سنی بالا از این مسابقات حذف شد. تیم فوتبال انگلیس هم از بازیکنان جوانی بهره می‌برد اما دلیل ضعفش استفاده بیش از اندازه از بازیکنان خارجی بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۳
برد ارژانتین با کمک داور افتخار ندارد سرافکندگی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۱۵ ۰۳ تير ۱۳۹۳
بازی ایران و آرژانتین خیلی داستان مفصلی داشت جدا از اون موقعیت هایی که بچه ها پیش آوردن مخصوصا اشکان دژاگه ولی با این حال دروازبان باز نشد و یا اون پنالتی هم که خودتون بهتر میدونین بگذریم .
اگه بخوام خلاصش کنم تو زمین افتخار غیرت وعظمت با تیم ما بود و این خیلی با ارزش تر از بهترین بازیکن جهان مسی یا حتی داور ه
به امید صعود تیم یوزپلنگان
Iran (Islamic Republic of)
ساسان از کرمانشاه
۱۶:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
افسوس و هزاران افسوس.هنوز بعد از دو روز از غصه وشوک باخت به آرژانتین خارج نشدم آخه چرا بازی که میشد یک امتیاز شیرین برای ما داشته باشه و 80% به دور بعد راهیمون کنه اینطوری شد.بازم افسووووووووس
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۲۲:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۳
اگه بخواییم منطقی نگاه کنیم ،تیم ملی کشورمون به حیچ عنوان به تیم ملی آرژانتین نباخت بلکه بهتر هم بازی کرد و بیشتر از آرژانتین موقعیت داشتیم.من به. شخصه به تیم ملیمون افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سينا گلمرادي كردستان
۲۲:۲۹ ۰۱ تير ۱۳۹۳
حق ما اين نبود خدا وكيلي اين. حق مانبود البته اگر در اخر جواد نكونام دريب نميزد الان بازي مساوي تمام شده بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۳
کی روش : ما فقط بازی را به مسی و داور باختیم . به نظر من این داور با امتیاز گرفتن ما مشکل داشت.
Germany
سمیر
۱۲:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۳
خوشحالی بی حد مسی ،نشانه این بود که درمقابل تیم بزرگی قرار گرفته بودو شرایط سخت ،گل زدن به تیم بزرگ اینقد خوشحالی داره برای بازیکنی مثل مسی.....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۰۳ ۰۱ تير ۱۳۹۳
همه دیدیم کی روش در جام جهانی چگونه غرور ملی ما را حفظ کرد . وقتی در دقایق آخر بازی دی ماریا وقت کشی می کرد ، ادم ازخودش می پرسید راستی این تیم ملی ایرانه که آرژانتین ازش می ترسه ؟ حالا باید همه ازکی روش برای عملکردش حمایت کنیم و نگذاریم وزیر ورزش با بی اعتنایی به خواست مردم و جامعه ورزش خاطرات تلخ برخورد ناشایست با مربیان بزرگ قبل را تکرار کند . نمی دانم چطور میشود کمپین حمایت ازکی روش راه اندازی کرد ؟ دست یاری به طرف هموطنانم دراز می کنم .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
به خدا اشکام بند نمیاد حق این بچه ها این نبود خدا واسه داور نسازه
آخرین اخبار