وزیر کشور گفت:‌ همه استانداران موظف شدند در اجرای طرح‌های سلامت و صیانت از سواحل و توجه به آرامش و رفاه خانواده‌ها برنامه‌های لازم را اجرایی کنند.

به گزارش  حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آمادگی داریم به سمن‌هایی که به حمایت از عفاف و حجاب می‌پردازند و ارزش‌های دینی و اخلاقی را تقویت می‌کنند، مجوز بدهیم.

وی در خصوص برنامه‌های وزارت کشور برای حجاب و عفاف گفت: این مهم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در شورای اجتماعی نیز پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر کشور به جلسات مستمر شورای اجتماعی اشاره کرد و افزود: کمیته عفاف و حجاب پس از این جلسات فعال و مصوبات مختلفی برای دستگاه‌ها و توجه به قانون عفاف و حجاب وضع شد که در حال اجرا است.

رحمانی فضلی درباره مصوبه شورای اجتماعی برای دستگاه‌ها گفت: دستگاه‌ها، کارکنان و ارباب رجوع‌ها وظیفه دارند مصوبات شورای عالی اجتماعی درباره حجاب و عفاف را مراعات کنند و حتی بدین منظور بازرسینی برای همه دستگاه‌ها گذاشته شده که روند اجرای مصوبات نیز مورد رضایت است.

وی عملکرد نیروی انتظامی در زمینه حجاب و عفاف را مناسب خواند و تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت مستمر، هوشمندانه و به طور جدی پیگیر موضوعات حجاب و عفاف است.

وزیر کشور درباره طرح تابستانی و استفاده از دریا نیز گفت: این موضوع که مورد نگرانی و دغدغه خانواده‌ها و حتی متدینین بود از چهار ماه قبل مورد توجه قرار گرفت و برنامه‌ریزی‌های لازم در این باره انجام شد که همه استانداران موظف شدند در اجرای طرح‌های سلامت و صیانت از سواحل و توجه به آرامش و رفاه خانواده‌ها برنامه‌های لازم را اجرایی کنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: تنها راه توجه به حجاب و عفاف که باعث موفقیت خواهد شد ورود خود مردم به این صحنه است که می‌توانند با احساس مسئولیت و روش‌های اخلاق مدارانه به این موضوع اهتمام داشته باشند.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار