فلسطین الان:

انتفاضه سوم فلسطین در حال شکل‌گیری است

فلسطین الان نوشت: مردم کرانه باختری، با مقاومت خود نیروهای صهیونیستی را به عقب خواهند راند و رژیم صهیونیستی، تاب تحمل مقاومت این ملت را نخواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الان"؛ ملت شریف فلسطین در طول تاریخ، هرگز خواری را نپذیرفته و در مقابل رژیم اشغالگر، تسلیم نشده است و تمام تجاوزات آن را ناکام گذاشته است.

این پایگاه خبری نوشت: کرانه باختری، گنجینه ای استراتژیک برای مقاومت فلسطین به شمار می رود و به عنوان پرچمدار عزت و  کرامت فلسطین شناخته می‌شود؛ هر کس که به دنبال تسلیم نمودن آن است، باید بداند که زمان انفجار آتشفشان مقاومت در این منطقه، اکنون فرا رسیده و انتفاضه سوم فلسطین در حال شکل‌گیری است.

فلسطین الان ادامه داد: مردم شریف کرانه باختری، با مقاومت خود نیروهای صهیونیستی را به عقب خواهد راند و رژیم صهیونیستی، تاب تحمل مقاومت این ملت را نخواهد داشت. این مردم، نباید به سخنان حاکمان که انتفاضه را سبب نابودی ما می‌دانند، توجه کنند؛ بلکه برعکس، مقاومت برنامه سازشکارانه آنها را مختل می‌کند و آرزوی مصالحه با دشمن صهیونیستی را پایان می‌دهد.اکنون فرصت برای انتفاضه دیگری فراهم شده و تعداد زیاد آنها نباید ما را فریب دهد؛ چراکه آنها ترسو و سست هستند و بیش از آنکه از سلاح شما بترسند، از خود شما می ترسند. آنها با وعده ها وسخنا دروغ، می خواهند که سازش صورت گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: ما باید به مقاومت پناه ببریم، چرا که تنها راه رهایی از یوغ بندگی که حکومت خودگردان بدان تن داده است، می باشد و دشمن صهیونیستی را از وطن بیرون خواهد کرد؛ بنابراین، ملت فلسطین، به جهان ثابت خواهد کرد که هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد تا سرزمینش را اشغال کند و همواره، گورستانی برای جنگجویان آن باقی خواهد ماند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار