"احمد مسجدجامعی" و "حسین طاهری" از "باغ دلگشا" دیدن کردند

"احمد مسجد جامعی" رییس شورای شهر تهران، "حسین طاهری" مدیرکل هنرهای نمایشی و "حسین جمالی" مدیرعامل بنیاد رودکی شب گذشته از تمرین نمایش "باغ دلگشا" به کارگردانی پری صابری دیدن کردند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، احمد مسجد جامعی این اثر را ارزشمند دانست و عنوان کرد: پری صابری پایه‌گذار این‌گونه متون ایرانی است که با زبان مخاطب امروز همخوانی دارد و تاریخ و فرهنگ ما را می‌سازد. پری صابری پیش از این نمایش "شمس و پرنده" را در پرونده کاری خود داشته است و این اثر نیز روایتی است از تاریخ ایران و زندگی نامه سعدی. امیدوارم هر چه زودتر شاهد اجرای این نمایش باشم.

همچنین حسین طاهری که اغلب از تمرین و اجرای نمایش ها دیدن می‌کند ضمن تشکر ازپری صابری به واسطه انتخاب این اثر ارزشمند برای اجرا در سال جاری گفت: سعدی برای ما یکی از مفاخر بی‌نظیر زبان و ادبیات فارسی است و معرفی این شخصیت برای جامعه امروز ایران کار همه هنرمندان از جمله هنرمندان تئاتر است.

نمایش "باغ دلگشا" که نگاهی به زندگی‌نامه سعدی دارد در مرداد ماه سال جاری در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. در این نمایش علیرضا شجاع‌نوری، علیرضا ناصحی، مهدی تقی‌نیا، نازنین بابایی، فروغ قجابگلی، محمد احدی و .... ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار