اردبیل/

تدوین برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ غلامرضا تاجگردون افزود: امیدواریم نتایج بررسی های علمی این همایش بتواند در برنامه ریزی های ما برای توسعه روستاهای کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: با هدف توسعه پایدار در روستاهای کشور ضرورت دارد برنامه های چهارم و پنجم توسعه کشور در حوزه عمران روستایی مورد ارزیابی قرار بگیرد تا بتوانیم نقاظ ضعف و قوت آن را در برنامه ششم توسعه لحاظ کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها در برنامه ریزی های ما در برنامه توسعه پنجم مورد توجه قرار گرفت اما بررسی ها نشان می دهد این برنامه ریزی ها
آنچنان تاثیرگذار نبوده است.

تاجگردون با بیان این که در یک مجموعه منظم زندگی در روستا و شهرها تصمیم گیران و تصمیم سازان نقش مهمی دارند افزود: توزیع مناسب منابع در کشور و توجه به نیازهای روستاها و شهرها باید با اولویت بندی انجام شود تا بتوانیم آثار مثبت آن را نیز در توسعه فضاهای کالبدی روستاها شاهد باشیم.

وی اظهارامیدواری کرد با بررسی مشکلات و چالش های فراروی توسعه پایدار روستاهای کشور و برنامه ریزی های مناسب شاهد افزایش کارهای عمرانی و طرح های مختلف در سطح روستاهای کشور باشیم.

انتهای پیام/ش/ن


برچسب ها: اردبیل ، تدوین ، برنامه ، ششم ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.