کارگردان دارای گواهینامه مهارت از اولویت کاری برخوردار هستند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: کارگرانی که دارای گواهینامه مهارت هستند از اولویت به کارگیری در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برخوردار هستند.

 حمیدرضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ضرورت طی کردن دوره های مهارتی برای کارگرانی فعال در بخش های مختلف گفت: کارگردانی که با طی کردن دوره‌های مهارتی موفق به کسب گواهینامه های مهارت می شوند از اولویت به کارگیری در واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی برخوردار خواهند شد.
 
وی افزود:همچنین کارگران فعال در بخش ساختمان سازی نیز با افزایش مهارت علاوه به افزایش کیفیت  کاری شان می توانند راه‌های درآمدیشان را نیز افزایش دهند.
 
خانپور در ادامه تصریح کرد: علاوه بر کارگران فاقد مهارت کافی کارگران ماهر نیز باید در دوره‌های بازآموزی مهارت شرکت کنند تا براساس تغییر مدل‌های کسب و کار آموزش‌های لازم را ببینند.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد:کارگردانی که دارای کارت مهارت باشند و آموزش‌های لازم  را نیز از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فرا گیرند با تائید اشتغال آنها  از خدمات تامین اجتماعی در بخش‌های مختلف بهره‌مند می شوند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.