طلسم شش‌گانه مکزیک با شکست در ثانیه‌های پایانی

مکزیک بازهم در گروه خود صعود کرد و باز هم بواسطه بد شانسی در شکست لحظات پایانی برابر هلند نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی صعود کند تا این طلسم از جام جهانی 1994 برای ششمین بار تکرار شود

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در این گزارش طلسم شش‌گانه مکزیک  با شکست در ثانیه‌های پایانی را بررسی می‌کنیم:

 
1- در جام جهانی 1994 در گروه 5 این رقابت ها همه تیم ها 4 امتیازی شدند ومکزیک به خاطر گل زده بیشتر به عنوان تیم اول این گروه صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی  در برابر بلغارستان به تساوی 1-1 رسید ودر ضربات پنالتی شکست را پذیرا شد.

 2-  مکزیک در گروه پنجم رقابت های جام جهانی 1998  دوم شد اما در مرحله یک هشتم ، دو بر یک به سختی برابر المان مغلوب شد.

3-  مکزیک در گروه 7 رقابت های سال 2002 شگفتی ساز شد و با نتایج بهتر از ایتالیا رتبه نخست گروه را در اختیار گرفت اما 2 بر صفر در برابر امریکا در مرحله بعد شکست  خورد.

4-  در جام جهانی 2006، مکزیک همگروه ایران بود ودوم گروه شد اما در مرحله بعد در وقت اضافه با بد شانسی برابر ارژانتین مغلوب شد.

5- در جام جهانی 2010 نیز مکزیک از گروه خود با پیروزی برابر فرانسه صعود کرد اما مرحله یک هشتم نهایی آرژانتین کابوس این سرخپوستان شد و این تیم شکست خورد.

6- و اکنون در جام 2014، در حالی که تا دقیقه 89 این انتظار می‌رفت که مکزیک با پیروزی برابر هلند طلسم این مرحله را بشکنند اما باز هم مکزیک مغلوب شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار