حجت‌الاسلام قندهاری:

دشمن در جنگ جدید علیه نظام‌ وحدت ملی‌ ایران را هدف قرار داده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: جبهه و جنگ کماکان وجود دارد فقط شکل آن عوض شده و از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و دشمن در جنگ جدید علیه نظام؛ وحدت ملی، ایمان، صبر و استقامت ما را هدف قرار داده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری‌ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گردهمایی سراسری روحانیون ‌وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ارتقای معنویت و بصیرت‌افزایی با کار مجاهدانه به دست می‌آید‌ و با اشاره به حساسیت وظایف روحانیون در حراست از مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: انجام وظیفه در حوزه تبلیغ، فرهنگ و امور دینی کار بسیار سنگینی است که در وزارت دفاع برعهده روحانیت گذاشته شده است.
 
حجت‌الاسلام قندهاری توسل به ائمه اطهار (ع) را موجب رونق در امور دانست و با اشاره به این که باید در ماه مبارک رمضان با توسل به ائمه اطهار، آمادگی خود را برای سوق دادن به قلوب به سوی خدا آماده کنیم، افزود: باید متناسب با ظرفیت افراد با انسان‌ها صحبت کرد و روحانیون که در ماه مبارک رمضان تریبون­هایی مانند منابر را در اختیار دارند باید از این فرصت در جهت ایجاد ظرفیت‌های معنوی لازم حداکثر استفاده را ببرند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه سخنانش اهمیت فراوان تبلیغ در دین مبین اسلام را مورد تأکید قرار داد و با بیان این که اخلاق، خمیر مایه تبلیغ است و باید مراقب باشیم عامل به آنچه تبلیغ می­کنیم نیز باشیم، اظهار داشت: ‌تواضع در تبلیغ بسیار مهم است به نحوی که مقام معظم رهبری در این زمینه فرموده‌اند «روحانیون باید با طلبگی و آخوندی قلوب را تسخیر کنند».
 
حجت‌الاسلام قندهاری عمل به نیکی و تواضع را از جمله راه‌های تسخیر قلوب برشمرد و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان زمان بسیار خوبی برای تبلیغ بوده و استفاده از این فرصت بسیار بار ارزش است.‌
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه خطاب به روحانیون حاضر گفت: روحانیون باید ضمن مطالعه در مورد مواردی که می‌خواهند در منابر درباره آنها برای مخاطبانشان سخن بگویند، ظرفیت لازم را در افراد نیز ایجاد کنند تا خود کارکنان به دنبا‌ل مطالعه مبانیزدین، مذهب و شرع‌ بروند.
 
وی توجه به قرآن، استفاده از ظرفیت‌های سربازی و جلوگیری از اسراف و تبذیر را از جمله مواردی دانست که لازم است در ماه مبارک رمضان روحانیون به آنها اشاره داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام قندهاری ارتقای انگیزه معنوی و افزایش بصیرت کارکنان و خانواده‌ها را از مهم‌ترین وظایف سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برشمرد که از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر عهده این سازمان گذاشته شده است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه افزود: دشمن در دشمنی‌اش با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف، بسیار پرتلاش است لذا ما نیز وظیفه داریم در خنثی‌سازی این دشمنی‌ها، کار و تلاش مضاعف داشته باشیم و این خواست فرمانده معظم کل قوا‌ست.
 
وی جبهه و جنگ را فقط مختص به هشت سال جنگ تحمیلی ندانست و تاکید کرد: جبهه و جنگ کماکان وجود دارد فقط شکل آن عوض شده و از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و دشمن در جنگ جدید علیه نظام؛ وحدت ملی، ایمان، صبر و استقامت ما را هدف قرار داده است بنابراین ‌ارتقای معنویت و بصیرت‌افزایی برای مقابله با تهاجم دشمن امر بسیار مهمی است که با کار مجاهدانه به دست می‌آید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار