پنجعلی: خلعتبری به دلیل اختلاف مالی قصد جدایی از پرسپولیس را دارد/ پیشنهادی از هلند به دستمان نرسیده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت خلعتبری گفت: جدایی خلعتبری از باشگاه پرسپولیس هنوز قطعی نشده است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جدایی خلعتبری از باشگاه پرسپولیس قطعی نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خلعتبری تنها به دلیل اختلاف مالی قصد دارد از تیم پرسپولیس جدا شود. وی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است رفتنش از این تیم ضربه‌ بزرگی به تیم ما خواهد زد.

وی افزود: باشگاه تصمیم گرفته است در صورت جدایی خلعتبری از پرسپولیس جایگزینی برای وی در نظر بگیرد بازیکنانی هم در صورت عدم تمایل وی برای ماندن در پرسپولیس در نظر گرفته‌ایم که امیدوارم خلعتبری بماند و شخصی جایش را نگیرد.

پنجعلی تصریح کرد: رحیمی از خلعتبری خواسته بود تا به باشگاه پرسپولیس 50 میلیون تومان تخفیف دهد اما وی این کار را انجام نداد.

سرپرست تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس اذعان کرد: با چند بازیکن تیم ملی فوتبال مذاکره کردیم با سید جلال حسینی، حقیقی و پولادی به صورت جدی وارد مذاکره شدیم و در خصوص حقیقی باید بگویم وضعیتش غیر قابل پیش‌بینی است و احتمال رفتنش وجود دارد. سید جلال هم درمورد بعضی از مسائل ابراز ناراحتی می‌کرد اما تلاش می‌کنیم وی را راضی کنیم اما احتمال رفتن پولادی از این تیم وجود دارد.

وی عنوان کرد: اولویت نخست ما حفظ این بازیکنان است اما باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت. پرسپولیس اکنون  مشکل مالی دارد چرا که نمی‌توانیم با 18 میلیون تومان که برای سقف بودجه ما در نظر گرفته شده بازیکنان خوبی جذب کنیم. رحیمی عزمش را جزم کرده تا مشکلات مالی را حل کند تا با این بازیکنان به نتیجه برسیم.

پنجعلی درباره گزینه‌هایی که برای برگزاری اردو در کشورشان به ما پیشنهاد داده‌اند خاطر نشان کرد: از کشورهای زیادی پیشنهادی برگزاری اردو داشتیم اما تاکنون از هلند پیشنهاد نداشتیم البته شاید به تازگی این پیشنهاد به دست باشگاه پرسپولیس رسیده باشد که من از آن بی‌اطلاع هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار