اصفهان/

باغ بانوان ۱۷ هزار متر مربعی شهرضا ساخته می‎‌شود

معاون فرهنگی شهرداری شهرضا گفت: با اختصاص بودجه مناسب و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به زودی فاز ۲ باغ بانوان شهرضا در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر احداث می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کامران انصاری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: با دیدگاه فرهنگی شهردار شهرضا سه فرهنگسرا در نقاط مختلف شهر در آینده‌ای نزدیک تکمیل و احداث می‌شود.

وی گفت: فرهنگسرای پاسداران در موقعیت مکانی ضلع شرقی پارک ملت با مساحت1690متر مربع اعیانی در دو طبقه که در گذشته فونداسیون و بخشی از ستون های مربوطه اجرا شده است، یکی از این فرهنگسراها است.

معاون فرهنگی شهرداری شهرضا افزود: احداث فرهنگسرای اسلام آباد با مساحت اعیانی 1200 متر مربع که اجرای فونداسیون آن انجام شده است و احداث فرهنگسرای سروستان با مساحت اعیانی 800 متر مربع در دو طبقه و زمینه توسعه مجموعه تا 2600 متر مربع در موقعیت مکانی سروستان است.

وی تصریح کرد: 3 فرهنگسرا در مجموع با 9 میلیارد ریال اعتبار لازم در دستور کار شهرداری قرار گرفته و به عنوان طرح‌های اولویت دار مطرح است.
انصاری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حال حاضر در مرحله انجام مناقصه و تعیین پیمانکار بوده که با توجه به پیش‌بینی اعتبار 13 میلیارد ریالی در بودجه امسال پس از مشخص شدن پیمانکار وارد مراحل اجرائی می‌شود.

وی افزود: احداث فرهنگسراها به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در مدیریت شهری است که با توجه به بسترسازی فرهنگی در زمینه‌های مختلف و حرکت در مسیر آگاهی بخشی و نهادینه سازی هنجارهای اجتماعی و معرفی اصول فرهنگ شهروندی ، اداره شهر را بهتر و مطلوب‌تر می‌سازد.

معاون فرهنگی شهرداری شهرضا با بیان اینکه به زودی فاز 2 باغ بانوان شهرضا راه‌اندازی می‌شود گفت: فاز دوم باغ بانوان شهرضا در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع در موقعیت مکانی ضلع جنوبی این باغ در دستور کار شهرداری شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه شامل پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین بدمینتون، سالن اجتماعات و امکانات دیگری است.

انصاری تصریح کرد: فاز 2 باغ بانوان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به عنوان یکی از نخستین پروژه های عمرانی‌ـ فرهنگی شهرداری برای قشر بانوان مطرح است و در حال حاضر در دست برآورد هزینه و تعیین پیمانکار است.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.