ارتباط فرقه "الصرخی" با کشورهای بیگانه فاش شد

استاندار کربلای معلا در سخنانی تاکید کرد مستنداتی در مورد ارتباط محمود الصرخی با کشورهای بیگانه به دست آمده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از السومریه نیوز:"عقیل الطریحی" روز پنج شنبه در سخنانی با اشاره به کشف و ضبط کارگاه ساخت بمب و انبار تسلیحات وابسته به فرقه "محمود الصرخی، گفت: ما در آینده اجازه حضور هواداران "صرخی" در استان کربلا را نخواهیم داد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای امنیتی عراقی توانسته‌اند مستندات و دستگاه‌های تلفن همراهی که ارتباط فرقه "محمود الصرخی" را با کشورهای خارجی نشان می‌دهد، کشف و ضبط کنند، اظهار داشت: منزل "محمود الصرخی" در منطقه "سیف سعد" واقع شده بود که بمب‌گذاری شده و در نتیجه منهدم شد.

استاندار کربلا همچنین از گریختن شمار زیادی از هواداران "محمود الصرخی" خبر داد و تاکید کرد: "محمود الصرخی" عالم دینی نیست و وقتی‌که هواداران او دست به اقدام علیه شهروندان زدند ما ناچار به حمل سلاح برای توقف اقدامات آنها شدیم.

در همین حال "عثمان الغانمی" فرمانده عملیات فرات با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی پادگانی نظامی با استقرار افراد مسلح و تک تیرانداز در جریان ورود به منطقه "سیف سعد" کشف کردند، گفت: 350 نفر از افراد مسلح در این منطقه و مناطق مختلف کربلا بازداشت شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: الصرخی ، عقیل ، سیف ، سعد ، کربلا ، داعش ، موصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار