توطئه صهیونیست ها برای مصادره اراضی فلسطینی

رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا مناطق گسترده ای از قدس و کرانه باختری را مصادره کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، پایگاه اینترنتی "معا" از توطئه صهیونیست ها برای مصادره اراضی صحرانشینان فلسطینی در شرق کرانه باختری خبر داد.
 
این طرح شامل بستن خیابان اصلی "قدس - اریحا" در برابر شهروندان فلسطینی و جایگزین سازی جاده "المعرجات" به جای آن است. هدف از این طرح، مصادره صحرای قدس و اریحا و استقرار بیش از سه هزار "بدوی" فلسطینی در منطقه "النویعمه" به منظور پاکسازی کامل این اراضی از فلسطینیان است.      
 
رژیم صهیونیستی برای اجرای این طرح نیازمند مصادره 60 درصد از مساحت اراضی کرانه باختری به منظور جلوگیری از وجود مرز مشترک فلسطینی - اردنی است.
 
"محمد الیاس" مدیر پرونده "دیوار حائل و شهرک سازی" در وزارت حکومت محلی فلسطین گفت: مشخص است که پروژه های شهرک سازی صهیونیستی متوقف نمی شوند، البته گاهی کند می شود، اما رژیم از برخی از رویدادها به منظور شتاب بخشیدن به چرخ حرکت روند شهرک سازی بهره برداری می کند. 
 
وی افزود: رژیم پروژه توسعه خیابان المعرجات را اعلام کرد و همزمان شورای ساماندهی رژیم صهیونیستی پروژه النویعمه به منظور گردآوری بدویان در قدس شرقی را تصویب کرد.
 
محمد الیاس گفت: پروژه های مزبور نشان می دهد هدف رژیم، پاکسازی مناطق عظیمی از قدس تا "بحر المیت"، جنوب و شرق "رام الله" تا شمال و شرق "بیت لحم" از فلسطینیان است.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار