در اظهاراتی در سفارت آمریکا

نتانیاهو: با حماس با قاطعیت برخورد می‌کنیم!

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتش در سفارت آمریکا در قدس اشغالی گفت: با حماس با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تلگراف، نتانیاهو گفت: من مستقیما از جلسات مشورتی امنیتی در تل آویو به اینجا آمده ام. در هفته های اخیر ما با قاطعیت با تروریسم(!) حماس مبارزه کرده ایم و این گروه بهای اقدامات خود را پرداخت کرده است.

وی افزود:در منطقه یهودا و سامرا ما صدها نفر از فعالان حماس را بازداشت کرده ایم و تقریبا تمامی موسسات متعلق به آنها را بستیم و کارهای زیادی در این رابطه انجام داده ایم. در روز های اخیر در غزه ما  به دهها نفر از فعالان حماس ضربه وارد کرده ایم و مواضع و تاسیسات این گروه را نابود  کرده ایم. 

نتانیاهو در ادامه گفت:حالا ما آماده می شویم تا با دو احتمال در جنوب روبرو شویم. احتمال اول اینکه شلیک موشک به مناطق ما  متوقف شود که در آن صورت عملیات های ما متوقف خواهد شد اما عملیات ستون دفاعی با وجود آرام شدن اوضاع در جنوب همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. اما احتمال دوم این است که شلیک موشک به مناطق ما ادامه پیدا کند که در آنصورت نیروهای مستقر در محل به طور قاطع پاسخ خواهند داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت:در چند هفته گذشته ما شاهد قتل دهشتناک سه جوان بوده ایم. ما عوامل قتل گیلعاد، عایال و  نفتالی را تحت تعقیب قرار خواهیم داد و آنها را بازداشت خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: نیروهای امنیتی ما ریشه‌های قتل تکان دهنده پسری را که جسدش در جنگل پیدا شد را بررسی خواهند کرد. این قتل باید به شدیدترین نحو محکوم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۰:۵۳ ۱۵ تير ۱۳۹۳
همونطورکه آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه اسراییلم هیچ غلطی نمیتونه بکنه
آخرین اخبار