المنار؛

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی "چراغ سبز" آزار و شکنجه فلسطینیان را گرفته‌اند

رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای تعرض به فلسطینیان باز گذاشته است و علاوه بر این حمایت لازم را نیز برای آنها تامین می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای تعرض به فلسطینیان باز گذاشته است و علاوه بر این حمایت لازم را نیز برای آنها تامین می‌کند.

 مناطق اشغالی هزار و نهصد و چهل و هشت شاهد درگیری‌هایی بین تظاهرکنندگان فلسطینی و پلیس رژیم اشغالگر بود. در همین حال حدود بیست موشک به شهرک‌های جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد. 

خبرنگار المنار در گزارشی با اشاره به یک شهروند فلسطینی بیست و دو ساله به نام طارق عدیلی که شهرک نشینان وی را در جنوب نابلس ربوده بودند افزود: شهرک نشینان وی را در جنوب نابلس ربودند و با اشیاء برنده و نوک تیز مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار دادند و او را در منطقه‌ای دور افتاده رها کردند. 

در ادامه گزارش پس از آن که طارق عدیلی و پدر وی ماجرای ربودن او را روایت کردند آمده است: پزشکان حال وی را بسیار وخیم و خطرناک توصیف کردند. جراحات وی به استخوان رسیده و آسیب های زیادی به استخوان ها وارد کرده است. 

خبرنگار المنار در پایان گزارش گفت: دولت رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را باز گذاشته است تا علیه فلسطینیان مرتکب جنایت شوند و برای این کار حمایت لازم را برای آنها فراهم  می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار