امیر پوردستان مطرح کرد

توطئه مستکبران علیه مسلمانان دلیل مهجوریت قرآن

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران امیرسرتیپ احمد رضا پوردستان از اهتمام و جدیت اداره عقیدتی سیاسی ارتش به فعالیت قرآنی تشکر کرد و در مجموع برنامه‌های ارتش را در حفظ و قرائت و بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی که نیروی زمینی به آن توجه دارد تقویت بنیه‌های اعتقادی و ایمانی کارکنان است آنچه که صحنه عملیات به ما در طول 8 سال دفاع مقدس، جنگ افغانستان و مرور جنگ‌های اول و دوم خلیج‌فارس نشان داده است این است که نیروی انسانی در جنگ‌ها می‌تواند نقش اول و اصیل را در پیروزی‌ها رقم بزند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاحیه مجتمع تخصصی آموزش قرآن کریم نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند را شاکریم که در ماه رمضان و ماه بهار قرآنی و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شد شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

وی با اشاره به دلایل مهجوریت قرآن و ریشه‌یابی این موضوع افزود: تنبلی و رفاه‌طلبی مسلمانان و توطئه‌های معاندین و مستکبران از جمله دلایل مهجوریت قرآن است، مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند این همان مأموریتی بود که انگلیسی‌ها برای انجام آن برنامه‌های زیادی داشتند.
 
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان ادامه داد: یکی از اموری که در جهت تربیت نیروی انسانی انجام می‌دهیم توجه به تربیت و آموزش علوم قرآنی و توسعه فعالیت‌های قرآنی است. در نیروی زمینی ارتش با فعالیت اداره عقیدتی سیاسی و فرهیختگان در این ارگان، توسعه فعالیت‌های قرآنی در کلیه سطوح پایور و کارکنان وظیفه و همچنین خانواده‌ها در تمامی سطوح حفظ و روان‌خوانی استمرار دارد.

وی گفت: توجه به امور قرآنی انگیزه نیروهای این ارگان را دوچندان کرده است و امروز هدف از افتتاح این مرکز این است که کارکنان و خانواده‌های آن‌ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند. امیدواریم نیروی زمینی بتواند با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان جهاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری در بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار