حماس: آنچه در سرتاسر فلسطین روی می‌دهد" انتفاضه قدس" است/ انجمن خبرنگاران خودداری از انتشار محل شليک موشک های مقاومت را خواستار شد/ فعاليت مدارس نزديک به نوار غزه را ممنوع اعلام شد

گروه‌های مقاومت فلسطین پایگاه نظامی صوف ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح را با سه موشک هاون هدف قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار در خبری فوری گزارش داد: گروههای مقاومت فلسطین پایگاه نظامی صوف ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح را با سه موشک هاون هدف قرار دادند.

شبکه المیادین در خبری فوری گزارش داد: گردان "ابو علی مصطفی" شاخه نظامی جبهه مردمی فلسطین اعلام کرد تعدادی موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک کرده است.

شبکه المیادین در خبری  گزارش داد: گردان شهید احمد ابو الریش اعلام کرد  107 موشک به کیسوفیم  و دو موشک گراد به سدیروت شلیک کرده است.

در همین حال المیادین خبر داد مسئولان جبهه داخلی رژیم صهیونیستی فعالیت تابستانی همه مدارسی که در شعاع 40 کیلومتری مرز نوار غزه قرار دارند ممنوع اعلام کردند.

در همین حال شبکه تلویزیونی الاقصی در خبری  گزارش داد جنبش حماس خطاب به صهیونیست ها اعلام کرد ما از تهدیدهای شما نمی هراسیم. ما هرگز تسلیم شروط و خواسته های غیر قانونی شما نخواهیم شد و به هر جنایتی که انجام دهید پاسخ کوبنده می دهیم و اگر به ظلم و جنایت در حق ملت فلسطین پایان ندهید در آینده با واکنش های خیره کننده ای مواجه خواهید شد.

این شبکه همچنین در فوری گزارش داد : جنبش حماس هر آن چه را که سرتاسر فلسطین تحت عنوان انتفاضه سوم رخ می دهد " انتفاصه قدس" نامگذاری کرد.

شبکه تلویزیونی الاقصی در خبری  گزارش داد انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطین در غزه از رسانه های خبری به خصوص فعالان در شبکه های اجتماعی خواست از انتشار تصاویر و کلیپ هایی که محل شلیک موشک های مقاومت را نشان می دهد خودداری کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار