صندلی پرحرف و حدیث ریاست فدراسیون اسکی؛

گره‌ای که تنها به دست وزارت ورزش باز می‌شود

وضعیت صندلی ریاست فدراسیون اسکی در حالی برای دومین بار در بلاتکلیفی به سرمی‌برد که در طرف مقابل هر روز بر دامنه حواشی در این رشته اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط در فدراسیون اسکی به نوبه خود منحصر به فرد است.
از سعی در برگزاری انتخابات در حساسترین روزهای منتهی به المپیک این رشته و غیبت دسته جمعی روسای هیئت‌ها در مجمع که منجر به کنسل شدن انتخابات شد تا مجمع دوم که با اعتراض کاندیداها به دیر اعلام شدن اسامی نامزدها دوباره به تعویق افتاد؛ همه و همه حواشی این رشته را بیش از پیش کرد.

به نظر می‌رسد شرایط نا به سامانی در اسکی به خصوص در روزهای اخیر به وجود آمده است، فضای توام با نیش و کنایه، تخریب، مصاحبه‌هایی که به نظر نمی‌رسد شباهتی به انتقاد داشته باشد، فضای ورزش اسکی را از شفافیت و آرامش دور کرده است.
 
آن‌چه بیش از همه در اولویت است فراهم کردن فضایی عادلانه و برابر برای همه کاندیداهاست فضایی که ناخودآگاه از همه شبهه‌ها کم می‌کند و ریشه بی‌اخلاقی‌ها را در اسکی می‌زند.

فرقی نمی‌کند چه کسی بر صندلی ریاست اسکی بنشیند تنها چیزی که مهم است انتخاب شایسته‌ترین فرد با بالاترین پتانسیل و توانایی برای این رشته است کسی که بتواند با شناخت و مدیریت و رابطه مناسب پول خوبی به اسکی بیاورد و معضلات این رشته را که بخش زیادی از آن مالی است حل کند.

ما نه در قامت کارشناس هستیم که بتوانیم عملکرد مدیران و مسئولان قبلی را نقد کنیم و نه اهمیتی دارد که چنین عمل کنیم، حالا تنها باید به آینده و به برنامه‌ها و بار سنگین مسئولیتی که بر دوش رییس بعدی است، فکر کرد.

فضای کنونی و تخریب شخصیت و شیطنت برخی که به نظر نمی‌رسد نگران آینده این رشته باشند کمکی به اسکی نمی‌کند.

حالا نگاه همه به وزارت ورزش است تا با اتخاذ تصمیمی بی‌طرفانه‌ آتش حواشی را خاموش کند و به این بحران خطرناک در این رشته خاتمه دهد چرا که جامعه اسکی و به خصوص ورزشکاران هستند که در این روزها که نیاز به برنامه‌ریزی مدیران و آرامش دارند درگیر اتفاقات و حاشیه‌هایی شده‌اند که آینده و پیشرفت این رشته را به مخاطره می‌اندازد.

وزارت ورزش برای اسکی کاری کند...

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، فداسیون ، صندلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار