زاهدی در دیدار با سفیر رومانی:

توسعه گفتگوهای پارلمانی نقش موثری در پیشبرد ارتباطات دوستانه ایران و رومانی دارد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی گفت: توسعه گفتگوهای پارلمانی به ویژه در بعد گروه‌های دوستی نقش موثری در تسهیل و پیشبرد ارتباطات دوستانه دو کشور خواهد داشت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، "کریستین تئودورسکو" سفیر رومانی در تهران ظهر امروز با محمد مهدی زاهدی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی دیدار کردند.
 
زاهدی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه ارتباطات پارلمانی در توسعه روابط میان ایران و رومانی گفت: توسعه گفتگوهای پارلمانی به ویژه در بعد گروه‌های دوستی نقش موثری در تسهیل و پیشبرد ارتباطات دوستانه دو کشور خواهد داشت.
 
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات گسترده دو کشور در عرصه‌های مختلف، زمینه‌های متعددی برای گسترش همکاری اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی میان دو کشور وجود دارد که باید به نفع دو کشور از آنها بهره گرفت.
 
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی در پایان گفت: گسترش مبادلات فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و افزایش همکاری‌های علمی از جمله مواردی است که با مساعی مشترک می‌توان از آنها در توسعه ارتباطات دو کشور استفاده کرد.
 
کریستین تئودورسکو سفیر رومانی نیز در این دیدار گفت: با توجه به پیشینه مثبت و خوب همکاری‌های دو جانبه ایران و رومانی پارلمان و دولت این کشور از گسترش ارتباطات فی مابین استقبال می‌کنند.
 
در این ملاقات عبدالرضا عزیزی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی نیز حضور داشت که در خصوص راههای گسترش همکاری های فی‌مابین با سفیر رومانی گفتگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار